1396-02-10 16:34
1547
0
38435
مسئول دفتر بسیج دانشجویی گرگان:

موضع نامشخص روحانی نسبت به هتاکی اعضای ستادش

میلاد خواجه در یادداشتی اعتراض خود را نسبت به هتاکی که به ساحت امام رضا توسط یکی از اعضای ستاد روحانی در ایلام صورت گرفت نشان داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، میلاد خواجه مسئول دفتر بسیج دانشجویی گرگان درپی اهانت مجری هتاک ستاد روحانی در ایلام به ساحت امام رضا(ع) در یادداشتی اعتراض خود را به این اقدام زشت و موهون نشان داد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دفتر گرگان ضمن محکوم کردن این اقدام از رییس جمهور خواست تا با این گونه رفتارها و اشخاص در ستاد انتخاباتی خود مقابله کند.

میلاد خواجه افزود: گذر از اصول و چارچوبهای نظام و انقلاب و همین طور فرامین امام و رهبری از یک سو و توهین به ساحت امام هشتم که به اسم آزادی بیان صورت گرفت که البته آزادیی که به دروغ در دولت شما ادعا شد و در آن جایی ندارد!

در ادامه این یادداشت خطاب به روحانی آمده است، لباس شما از چه مکتبی گرفته شده است! امروز دوستان شما اعتقاد یک ملت را به سخره گرفته اند و سکوت شما نه تنها خیانت به امام و نظام بلکه خیانت به مقدسات عالم تشیع است.

وی گفت: قرار نیست عده ای در دفاع از حرم اهل بیت جان خود را نثار کنند و در برابر هتاکی سلفی ها بایستند و مانع هتک حرمت حرمین شریفین شوند و گروهی از دوستان شما در کشوری که به نام اسلام مزین شده است به اهل بیت توهین کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی گرگان ادامه داد: آقای روحانی این را بدانید که ملت ایران دل در گرو اهل بیت دارند و انقلابیونی که در منطقه و در مقابل آمریکا و هم پیمانانشان در سوریه و عراق مبارزه می کنند همان جوانان انقلابی اند که می توانند با این گونه افراد مقابله کنند و آنان را سرجایشان بنشانند.

وی در پایان از رییس جمهور خواست در مقابل این هتاکی صورت گرفته اظهار نظر کند چرا که در غیر اینصورت همان مقبولیت اندک خود را در بین نیروهای مومن از دست خواهید داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.