1395-11-17 13:50
1805
0
34807
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منبع طبیعی گرگان:

پیشرفتهای علمی با اتکاء به توان داخلی حاصل شده است

در سالهای اخیر شاهد رشد علمی و و توسعه فضای آموزش عالی در کشور بوده ایم که این مهم جز در سایه اتکاء به توان و نیروی داخلی حاصل نشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مراسم جشن انقلاب و آیین افتتاح آزمایشگاه تحقیقات آب و رسوب گفت: این آزمایشگاه در زمینی به مساحت1450متر مربع و با اعتباری بالغ بر7میلیارد ریال از محل در آمدهای تخصصی دانشگاه به بهره برداری رسیده است.

نجفی نژاد افزود: در سالهای گذشته نیز شاهد بهره برداری هایی در سطح دانشگاه با حضور مسئولین وزارت علوم بودیم که از آن جمله می توان به بهره برداری دانشکده گیاهی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف افتتاح این پروژه توسعه فضای آزمایشگاهی در دانشگاه بود چرا که معتقدیم چالش آب و به تبع آن چالش غذا و امنیت غذایی جز از طریق یافته های تحقیقاتی میسر نمی شود.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی به برطرف شدن مشکلات برخی پروژهای نیمه تمام دانشگاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم برای پروژه نیمه تمامی که از سال 78 در دانشگاه احداث شده پیمانکار انتخاب نماییم و قرار است فاز اول این پروژه در سال تحصیلی آینده افتتاح گردد.

نجفی نژاد همچنین با اشاره به دستاوردهای علمی کشور این پیشرفتها را ناشی از روحیه خود باوری و اتکاء به توان داخلی دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.