1395-11-12 18:04
1803
0
34524
در سطح دانشگاههای علمی کاربردی کشور؛

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گلستان، پژوهشگر برتر کشور شد

امیر احمد دهقانی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاوری و منابع طبیعی گرگان به عنوان یکی از 10پژوهشگر موفق کشوری دانشگاههای علمی کاربردی می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، امیر احمد دهقانی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و عضو هیئت علمی دانشگاه، در گفتگو با دانشجو سلام گفت: غرفه دستاوردهای دانشگاه علمی کاربردی استان توانست در بین مراکز دانشگاهی استان رتبه نخست را از آن خود کند.

دهقانی که از اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است توانست به عنوان پژوهشگر برتر در رشته فنی ومهندسی انتخاب شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در مراسمی که با حضور معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم و تحقیقات فناوری در تهران برگزارشد توانست به عنوان10 پژوهشگر برتر مورد تقدیر قرار گیرد.

وی گفت: همه مراکز دانشگاهی ما در سطح استان، در هفته پژوهش که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزارشد دارای غرفه بودند که از میان غرفه های موجود دانشگاهی، دو غرفه از دانشگاه علمی کاربردی توانستند حائز عنوان برتر گردند.

وی افزود: درغرفه مهارتی که از سوی دانشگاه برگزارشد، مسابقه ای مطرح شد که در آن می بایست شرکت کنندگان یک رشته متناسب با نیاز بومی استان را که قبلا در دانشگاههای استان وجود نداشته مطرح می کردند و این برنامه با استقبال زیادی رو برو شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد: برای جلو گیری از موضوعات تکراری و اطلاع شرکت کنندگان از رشته های موجود دانشگاه وب سایتی طراحی شد و در آن به معرفی رشته های موجود پرداختیم.

دهقانی افزود: با توجه به عناوین ارائه شده سه عنوان برتر، برگزیده شد که در حال پردازش نهایی آنها می باشیم و قرار است پس از تکمیل نهایی ، این سه طرح در مراسم کشوری مورد تقدیر قرار گیرند.

وی تصریح کرد: پس از تایید نهایی، این رشته ها به عنوان رشته تحصیلی در دانشگاههای استان تدریس خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.