1395-04-06 14:06
3608
0
34195
میر کاظمی خبرداد:

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه در کانون آفرینش/ پیش بینی بیش از 20 کلاس آموزشی در کانون

مدیر کانون فرهنگی تربیتی آفرینش از آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی آفرینش در گرگان خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، از آموزش وپرورش گلستان، با پایان یافتن امتحانات و گرفتن کارنامه، دیگر تابستان برای دانش آموزان آغاز می شود.

خانواده ها و دانش آموزان همیشه برای یافتن مکانی برای گذران اوقات فراغت دغدغه دارند و اذعان می کنند، این اوقات بهترین زمان برای مهارت آموزی و فعالیت های فرهنگی هنری است.

بدون شک، اوقات فراغت یکی از این موقعیت های بسیار مناسب است که نوجوان می‌تواند با استفاده از آن به شناسائی و تقویت استعدادهای خود بپردازد و با رشد فکری و علمی هم از بسیاری از آسیب های اجتماعی مصون بماند.

«سعادت میرکاظمی»، مدیر کانون فرهنگی تربیتی آفرینش دراین باره گفت: کانون فرهنگی تربیت آفرینش گرگان در راستای غنی سازی اوقات فراغت و مهارت آموزی دانش آموزان، کلاس های هنری، علمی ،دینی و تقویتی برگزار می کند.

وی افزود: هدف از تشکیل این کلاس ها را ضمن غنی سازی اوقات فراغت، توجه به مهارت آموزی، اشتغال و کارآفرینی دانش آموزان است.
مدیر کانون فرهنگی تربیتی آفرینش با اعلام پیش بینی 20 کلاس آموزشی در کانون، تصریح کرد: کانون آفرینش کلاس های خوشنویسی، طراحی، نقاشی، سفالگری، کامپیوتر، شطرنج، خیاطی، آموزش قرآن کریم ، نویسندگی، مجری گری،شمع سازی،کیف های چرمی،شیرینی پزی، بدلیجات، بافتنی، سوزن دوزی، شبه قالی، ریاضی، زبان موسیقی در تابستان برگزار می کند.

میرکاظمی یادآورشد: ثبت نام دانش آموزان دختر همه روزه از ساعت 7:30 لغایت 14:30 در کانون آفرینش انجام می شود و دانش آموزان علاقمند مدارک ذیل را باید همراه داشته باشند.

وی در پایان افزود: مدارک مورد نیاز برای ثبت نامکپی شناسنامه، کارت ملی ،کپی حکم کارگزینی برای فرهنگیان و معرفی نامه از بنیاد شهید برای خانواده های شهید وایثارگر برای هر فرد می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.