1398-01-24 11:59
974
0
62538
شهردار صادق‌آباد:

شایعات بی‌اساس را کنار بگذاریم / اتفاقات خوب درراه صادق‌آباد

شهردار صادق‌آباد گفت: هزینه کرد سیصد میلیون تومانی شهرداری برای ساخت نوروزگاه شهری روستایی بخش لوه شایعه است و نوروزگاه تنها با پرداخت نیروی انسانی ساخته شد.

به گزارش گلستان ما، مهدی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه با اشاره به خدمات سال 98 شهرداری تازه تأسیس صادق‌آباد گفت: برنامه‌ریزی‌شده ماهی یک‌بار جلساتی عمومی با مردم گذاشته شود و مشکلات آن‌ها را پیگیری کرده و به آن‌ها ارائه گزارش نماییم تا مردم به خدمتگزاران خود در شهرداری اعتماد بیشتری نمایند.

وی در رابطه با ساخت بلوار خیابان اصلی این شهر خاطرنشان کرد: شهرداری صادق‌آباد پس از تکمیل آزادراه گالیکش _ بجنورد توسط شرکت پانیر در محدوده این شهر آمادگی کامل جهت اجرای بلافاصله ساخت بلوار را دارد.

سبحانی ابراز امیدواری کرد: اگر همکاری مردم در پرداخت عوارض و عقب‌نشینی منازل جهت ساخت جداول، تعریض و آسفالت خیابان‌ها با شهرداری بیشتر شود ان‌شاءالله اتفاقات خیلی خوبی درراه شهر صادق‌آباد است.

شهردار صادق‌آباد در مورد برخی از شایعات بی‌اساس هزینه کرد سیصد میلیون تومانی شهرداری برای ساخت نوروزگاه شهری روستایی بخش لوه گفت: ما درواقع ساخت نوروزگاه را با کمترین هزینه که فقط هزینه نیروها را شامل می‌شد انجام دادیم.

وی اظهار داشت: مبلغ 400 میلیون ریال برای خرید یک دستگاه مینی پک به نصف قیمت بازار آزاد و 40 باکس زباله باقیمت واحد 9 میلیون و 500 هزار ریال رقمی معادل 400 میلیون ریال در راستای طرح مکانیزاسیون در شهرداری صادق‌آباد هزینه شده است.

به گفته وی اجرای 2 کیلومتر اجرای جداول، کانال و کانیو و 4 هزار مترمربع آسفالت و... گوشه‌ای از خدمات شهرداری صادق‌آباد در سال گذشته بوده و اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز انجام 7 هزار مترمربع آسفالت معابر سطح شهر صادق‌آباد آغاز می‌شود.

سبحانی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها و درخواست‌های مکرر مردم در خصوص ساخت پل گلزار شهدای صادق‌آباد گفت: با توجه به اینکه گلزار شهدای صادق‌آباد تاکنون به محدوده شهری الحاق نشده و هزینه‌های ساخت پل از توان مالی شهرداری فراتر است بنابراین با تمام امکانات جهت کمک به نهاده‌ای ذی‌ربط در این خصوص پای‌کار هستیم، ضمن اینکه پیگیری‌های مستمری به جهت ساخت پل از طریق دستگاه‌های مرتبط نمودیم که ان‌شاءالله به‌زودی بتوانیم این مشکل را رفع نماییم.

شهردار صادق‌آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهرداری یک دستگاه کامیون آتش‌نشانی برای شهرداری خریداری‌شده و در آینده‌ای نزدیک بعد از اتمام مراحل قانونی و پلاک گذاری تحویل شهرداری می‌شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.