1397-12-26 14:03
973
0
61953
با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه گالیکش برگزار شد + تصاویر

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: آبرو و امنیت ملت خط قرمز سپاه است؛ سپاه سد بنای ملت، تمامیت ارضی، ارزش‌ها انقلاب و ولایت است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سردار پاسدار حسین معروفی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان گالیکش گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صاحب قدرت، شوکت و عزت قابل‌بیان و قبول در جهان است؛ این مرهون مجاهدت‌ها و ایستادگی در مقابل دشمن و استقامت بزرگ ملت عظیم الشان ایران اسلامی است که حقیقتاً مدیون رهبری پیامبرگونه امامین انقلاب است.

nilkooh3360 1

وی افزود: اولین مؤلفه بزرگ ملت ایران ایمان عملی به ذات اقدس اله عالم است؛ که در این چهل‌ساله کشور ملت و مردم ما را با همه عالم حتی جهان اسلام متمایز کرد؛ ملت بزرگ ایران در این چهل سال با حقیقت جان دستورات الهی را پذیرفتند؛ ملت بزرگ ایران ثابت کردند اگر خدا را یاری کنند خدا هم آن‌ها را یاری خواهد کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: دومین قدرت، مؤلفه، خروجی و قابلیت ایران هوشمندی بزرگ ما است.

سردار معروفی افزود: با توجه به هوشمندی ملت بزرگ ایران بافرمان امام خمینی در 8 ساله دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و پس‌ازآن به‌فرمان امام برای اتمام جنگ لبیک گفتیم.

وی اضافه کرد: در جریان هسته‌ای که جنگ اندیشه با ملت بزرگ ما بود توانستیم به فناوری صلاح آمیز هسته‌ای دست‌یابیم که دشمنان ایران را به‌عنوان کشور صلح‌آمیز هسته‌ای پذیرفتند.

nilkooh3360 1

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: فتنه 88 را بپا کردند و دشمن از بیرون و غیرانقلابیون داخلی که گوش به حرف اممشان ندادند؛ آبروی ملت و نظام را به لبه پرتگاه بردند اما ملت ما 9 دی‌ماه را رقم زدند و انقلابش را تائید کرد.

وی با اشاره به اینکه چرا می‌گوییم ملت ما هوشمند است گفت: ملت بزرگ ما طی چهل سال گذشته ثابت کردند هرکجا منافع ملی و اعتقادات درخطر باشد از هر جناح، حزب، گرایش و مذهبی که باشند در یک جبهه قرار می‌گیرد و از حق دفاع می‌کنند.

سردار معروفی قدرت علمی را سومین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: پیش از انقلاب پزشکان کشورهای دیگر که برخی از آن‌ها پزشک هم نبودند در کشور حضور داشتند اما اکنون بالغ‌بر 200 هزار پزشک بروز در کشور داریم.

وی تصریح کرد: با همه کمبود تجهیزات نظامی در دفاع مقدس؛ امروز به برکت خون شهیدان و مقاومت ملت بزرگمان جز کشورهای اول صنایع دفاعی هستیم.

nilkooh3360 1

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: آبرو و امنیت ملت خط قرمز سپاه است؛ سپاه سد بنای ملت، تمامیت ارضی، ارزش‌ها انقلاب و ولایت است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه هیچ جای دنیا دو ارتش به‌روز دقیقاً و تحت فرمان یک فرمانده نداریم گفت: مؤلفه دیگر قدرت ما داشتن دو ارتش در کشور است که باتدبیر امام خمینی (ره) انجام شد و ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران با مأموریت مشخص انجام‌وظیفه می‌کنند.

وی بسیج را از قابلیت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: توده‌های عظیم مردمی در بسیج قابلیت انقلاب اسلامی است؛ بسیج نیروی نظامی نیست، بسیج فکر، آرمان و فرهنگ است، در فرهنگ بسیج بن‌بست ندارد، بکشد و کشته شود پیروز است.

وی گفت: قابلیت و خروجی اصلی ما امامت، رهبری و ولی و حجت خدا است، نعمت و ودیعه بزرگ الهی است. اگر برای انقلاب اسلامی فهرستی از بزرگی و عظمت را کنار بگذاریم و فقط یک خروجی را که ولی، امام و رهبرمان باشد ما برد کردیم و پیروز شدیم.

فرمانده سپاه نینوا انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری اصلی امروز دشمن انشقاق بین حاکمیت و مردم است گفت: دشمنان محور آن را معیشت ملت قرار داده‌اند؛ به دلیل بی‌تدبیری، نالایقی و بی مدیریتی یک عده که انقلابی و جهادی عمل‌نکرده‌اند گرانی‌های گوشت و مرغ و ... را به‌نظام تامیم می‌دهند.

وی تأکید کرد: وضعیت کنونی معیشتی کشور در حوزه مدیریتی است و ربطی به‌نظام اسلامی ندارد؛ مدیران باید انقلاب و جهادی کار کنند؛ امروز دشمن و یک عده در درون امام جامعه را هدف قرار داده‌اند. مدیریت انقلاب و جهادی برای عبور از این وضعیت نیاز است.

شایان‌ذکر است در پایان این آیین از سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی برای 58 ماه فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گالیکش تکریم شد و سرگرد احمد کوهستانی که پیش‌ازاین به مدت 43 ماه جانشین فرمانده ای سپاه گالیکش را عهده‌دار بوده به‌عنوان فرمانده جدید بسیج سپاه شهرستان گالیکش معرفی شد.

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

nilkooh3360 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.