1397-11-25 19:59
840
0
61176
معاون اداره حفاظت از محیط‌زیست مینودشت و گالیکش خبر داد؛

دستگیری شکارچی غیرمجاز مرال در گالیکش + عکس

معاون اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: در بازرسی از منزل یک فرد در شهرستان گالیکش، مقادیری گوشت مرال کشف و دراین‌ارتباط یک نفر دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما، احمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اظهار داشت: یکی از علاقه‌مندان به حیات‌وحش، خبر شکار غیرمجاز این مرال را در اختیار محیط‌زیست قرار دارد.

وی افزود: در بازرسی از منزل یک فرد در شهر صادق‌آباد شهرستان گالیکش، مقادیری گوشت مرال کشف و دراین‌ارتباط یک نفر دستگیر شد.

وی از احساس مسئولیت شهروندان در اعلام تخلفات محیط‌زیستی تقدیر و اظهار امیدواری کرد علاقه‌مندان به طبیعت و حیات‌وحش و ساکنان حاشیه زیستگاه‌های گلستان همچون گذشته در حفاظت از این میراث طبیعی ارزشمند، محیط‌بانان را یاری کنند.

احمدی اظهار داشت: شهروندان و علاقه‌مندان به حیات‌وحش می‌توانند تخلف احتمالی را از طریق تلفن شبانه‌روزی 1540 به یگان حفاظت از محیط‌زیست استان اطلاع دهند.

مرال از گونه پستانداران حمایت‌شده جنگل‌های شمال کشور است که شکار و صید آن سه ماه تا سه سال حبس دارد.

استان گلستان با دارا بودن زیستگاه‌های منحصربه‌فردی همانند پارک ملی گلستان، منطقه حفاظت‌شده جهان‌نما و زاو، زیستگاه جانوران ارزشمندی همچون پلنگ، خرس قهوه‌ای، گرگ، سیاه‌گوش، مرال، شوکا، قوچ و میش، کل و بز وحشی و آهوی ایرانی است.

nilkooh3335 1

nilkooh3335 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.