1397-09-19 14:02
628
0
59422
از سوی رئیس اداره اوقاف شرق گلستان:

احکام اعضای کمیسیون انتصابات هیئت‌امنای مساجد گالیکش اعطا شد

احکام اعضای کمیسیون انتصابات هیئت‌امنای مساجد گالیکش با حضور امام‌جمعه گالیکش و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اعطا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، امروز در راستای جلسات هم‌اندیشی و ارائه دوره‌ای گزارش اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان به ائمه جمعه و مسئولان، جعفر ذوبی سرابی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های شرق استان گلستان با حجت‌الاسلام سید محمد دلبری امام‌جمعه گالیکش دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار جعفر ذوبی سرابی با ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان در حوزه اجرای امینانه نیات واقفین و برنامه‌های اجرایی فرهنگی و دینی در شهرستان گالیکش از زحمات و حمایت‌های امام‌جمعه این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

امام‌جمعه گالیکش نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان، اظهار کرد: به لطف خدا و باهمت شما عزیزان عملکرد مجموعه اوقاف و امور خیریه در منطقه شرق استان به‌ویژه شهرستان گالیکش با رشد بسیار خوبی روبه‌رو شده است.

حجت‌الاسلام سید علی دلبری بابیان اینکه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه وقف در حال تحقق در شرق استان گلستان است، افزود: ساماندهی وضعیت هیئت‌امنای مساجد، اماکن مذهبی و موقوفات باید هر چه زودتر و با نگاه متوازن انجام بپذیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم اعضای کمیسیون انتصابات هیئت‌امنای مساجد و اماکن مذهبی شهرستان گالیکش شامل امام‌جمعه شهرستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گالیکش و دو نفر از معتمدین شهرستان اعطا شد.

nilkooh3235 1

nilkooh3235 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.