1397-08-14 09:43
1697
0
58479
فرمانده سپاه گالیکش:

امروز برائت از دشمنان خدا در شعار «مرگ بر آمریکا» تجلی‌یافته است

فرمانده سپاه گالیکش گفت: فریاد برائت از دشمنان خدا فریادی است که در بستر تاریخ جاری است و امروز در شعار «مرگ بر آمریکا» تجلی‌یافته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از لوه نیوز، سرهنگ دوم پاسدار سید یحیی قاضوی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شهر صادق‌آباد از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش گفت: فریاد برائت از دشمنان خدا فریادی است که در بستر تاریخ جاری است و امروز در شعار «مرگ بر آمریکا» تجلی‌یافته است، شعاری که خداوند لیاقت گفتن آن را به هرکسی عطا نمی‌کند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و شهید بهشتی که خطاب به آمریکا فرمودند: "آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" افزود: شعار مرگ بر آمریکا از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در جان‌ودل همه‌ی مردم این سرزمین جای گرفته است.

قاضوی شعار مرگ بر آمریکا را، شعار همه خوبان نظیر امام بزرگوار، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهید فهمیده‌ها، شهید حججی‌ها و ۳۶ هزار شهید گلگون‌کفن دانش‌آموزی دانست.

فرمانده سپاه گالیکش افزود: شعار مرگ بر آمریکا شعار اهل جهاداست، شعار ایثارگران، رزمندگان، خانواده‌های شهدا، دانش آموزان و دانشجویان است و ان شاءلله که این شعار زمزمه‌ی لبان همه‌ی کسانی که دلشان برای این نظام و انقلاب می‌تپد جاری باشد.

وی در رابطه با فلسفه وجودی شعار مرگ بر آمریکا در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ازجمله دلایل بی‌اعتمادی ما نسبت به آمریکا را اقدام به کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط آمریکا و سرنگونی دولت مصدق، حمایت از رژیم دیکتاتور پهلوی، حمله نظامی صحرای طبس در سال ۱۳۵۹، کارگردانی جنگ تحمیلی هشت‌ساله علیه ایران، تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه اقتصادی در طی این سال‌ها دانست.

قاضوی خاطرنشان کرد: جبهه حق با پیدایش جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در مقابل جبهه باطل یعنی آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی در مقابل هم قرار گرفتند.

وی افزایش تحریم‌ها و فشار اقتصادی، تنگ کردن عرصه بر مردم، ایجاد فشار بر حاکمیت و مسئولین از طریق جنگ روانی و مطالبات مردم، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت نزد مردم و جامعه و ایجاد زمینه بحران و اعتراضات توسط قشرهای مردمی را جزئی از برنامه و ترفندهای استکبار جهانی خصوصاً آمریکا دانست.

فرمانده سپاه گالیکش با اشاره به شواهد قدرت افول آمریکا افزود: بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸، خیزش قدرت‌های نوظهور ازجمله چین، هند، ایران در زمینه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی، کاهش رضایتمندی مردم از اوضاع کشور آمریکا، روی کار آمدن دیوانه‌ای بنام ترامپ یکی از وجه های افول کشور آمریکاست.

وی ابراز داشت: توطئه‌چینی‌های آمریکا علیه جهان اسلام و جمهوری اسلامی همه برآمده از ظهور ابرقدرت و قدرت دومی بنام جبهه مقاومت و با محوریت جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه گالیکش ادامه داد: امروزه تنها کشوری که توانسته است در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کند جمهوری اسلامی ایران بود که این به کشورهای اسلامی دیگر سرایت کرده است.

وی شعار امروز ۱۳ آبان را شعار "هیهات منه الذله" دانست و عنوان کرد: آمریکا امروز را روز آغاز و افزایش و گسترش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده؛ آن‌ها تا به امروز هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند و روزبه‌روز بر عظمت، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.