1397-08-13 11:29
662
0
58437
امام‌جمعه گالیکش:

13 آبان همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

امام‌جمعه گالیکش گفت: نه‌تنها استکبارستیزی ما تعطیل نمی‌شود بلکه سال‌به‌سال به عزت، عظمت و جمعیت آن ازنظر کمی و کیفی در روز استکبارستیزی افزوده می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در راهپیمایی سیزده آبان گالیکش با اشاره به اینکه آیا استکبارستیزی ملت ایران تأثیرپذیر است؟ گفت: تقابل بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: از روز اولی که انسان خلق شد تقابل بین حق و باطل بوده و ادامه پیداکرده است. فکر نکنید روزی فرامی‌رسد که تقابل بین حق و باطل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی به رهبری آمریکا تمام می‌شود.

حجت‌الاسلام دلبری اضافه کرد: تا زمانی که استکبار این خوی درندگی استثمار، وحشی‌گری و آدم کشی را در خودش داشته باشد این تقابل ادامه پیدا می‌کند و ضروری و لازم است.

امام‌جمعه گالیکش اظهار داشت: این تقابل را در زمان‌های مختلف می‌توانیم مشاهده کنیم و تا تشکیل حکومت امام عصر (عج) ادامه دارد. ظهور مهدی موعود حلقه‌ای از حلقات مبارزه اهل حق و باطل است که نتیجه‌اش همراه با پیروزی اهل حق خواهد بود.

وی گفت: قیام امام زمان (عج) نتیجه تمام فعالیت‌ها و اهداف پیامبران و راه برحقشان است که مبارزه کردند؛ اگر بخواهیم در بین آن‌ها باشیم باید در عمل طرفدار حق و حقیقت باشیم.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری مردم ایران اسلامی با محوریت و رهبری حضرت امام (ره) این انقلاب اسلامی را باهدف مقابله با رژیم منحوس پهلوی و خاتمه دادن به دخالت‌های اجانب و بیگانگان بخصوص آمریکا به پیروزی رساندند.

nilkooh3188 43

وی با اشاره به اینکه با نگاهی به تاریخ انقلاب روز 13 آبان همواره روز تقابل حق و باطل بوده است گفت: رویدادهای مهمی در این روز در کشور به وقوع پیوسته است که از آن جمله می‌توان تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال 58 است اشاره کرد که هرساله در ایران اسلامی تحت عنوان روز ملی استکبارستیزی گرامی داشته می‌شود.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: در اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 همین بس که امام راحل آن را انقلاب دوم ملت ایران یادکرد.

حجت‌الاسلام دلبری خاطرنشان ساخت: تسخیر لانه جاسوسی پیامدهای مهمی داشت که از آن جمله می‌توان به پایان یافتن رابطه استعماری ایران و آمریکا؛ استحکام انقلاب اسلامی با از بین رفتن لانه جاسوسی، آشکار شدن ماهیت شیطانی رژیم منحوس امریکا نام برد.

وی با اشاره به اینکه حرکت استکبارستیزی ملت ما باید ادامه‌دار باشد گفت: باید مقابل دشمن حساس باشیم، دشمن‌شناس باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم تا در این راه پیروز شویم.

وی گفت: درگذشته آمریکایی عربده‌کشی می‌کرد و به دنبال نابودی ایران اسلامی بود امام اکنون با این جمعیت درصحنه؛ کشورهای جهان نیز از آمریکا ابراز بیزاری می‌کنند. مردم ما شعار «مرگ بر آمریکا» را به شعور «مرگ بر آمریکا» تبدیل کرده‌اند که امروزه در جهان طنین‌انداز شده است.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: نه‌تنها استکبارستیزی ما تعطیل نمی‌شود بلکه سال‌به‌سال به عزت، عظمت و جمعیت آن ازنظر کمی و کیفی در روز استکبارستیزی افزوده می‌شود. خدا را شاکر و سپاس گذاریم که در نظامی زندگی می‌کنیم که اسلامی و در رأس آن مقام عظمای ولایت قرار دارد.

حجت‌الاسلام دلبری تأکید کرد: مشکلات در کشور زیاد است؛ اما هرزمانی که لازم و ضروری باشد ما در مقابل استکبار جهانی همه در کنار یکدیگر همدل و هم‌زبان حول محور ولایت‌فقیه قرارگرفته و می‌گیریم.

به گفته وی با توجه به‌تمامی مشکلات می‌توانیم با نگاه به درون کشور، با عملی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری، با استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه، با مدیریت جهادی و پای‌کار بودن آحاد جامعه این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.