1397-03-22 12:15
626
0
54288
در شورای آموزش‌وپرورش گالیکش عنوان شد؛

کلاس‌های طرح تابستانه متنوع، شاد و جذاب تشکیل شود / بازماندن دانش آموزان کم‌بضاعت از کلاس‌های تابستانه

جلسه شورای آموزش‌وپرورش گالیکش با محوریت اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی فرماندار گالیکش صبح امروز در جلسه که در محل دفتر مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد گفت: کلاس‌های دینی، قرآنی و اخلاقی با تنوع و همراه با برنامه‌های شاد و جذاب در طرح تابستانه تشکیل شود.

معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به طرح اوقات فراغت و کم‌بنیه بودن دانش آموزان برخی مدارس سطح شهر یا برخی روستاها اظهار داشت: دانش آموزان با توجه به این‌که تمکن مالی ندارند لذا توان شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت که اکثر آن‌ها نیز با هزینه است ندارند.

کاظم پارسیانی افزود: در خصوص برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقویتی برای دانش‌آموزانی که در امتحانات خردادماه تجدید شده‌اند خواستار همکاری نهادها و سایر ادارات در برگزاری کلاس‌های تقویتی هستیم.

علی آشور فارسیانی معاونت پشتیبانی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز گفت: 10 مدرسه (6 شهری و4 روستایی) امسال نیز در شهرستان گالیکش جهت اسکان مسافرین تابستانه در نظر گرفته‌شده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این جلسه گفت: المپیاد درون مدرسه‌ای در 70 درصد مدارس گالیکش برگزار شد.

جواد رنگریز افزود: حدود 30 نفر مدیر و معاون و 10 نفر مربی بهداشت در این طرح فعال بودند. دانش آموزان گالیکشی مقام‌های متعددی در سطح استان کسب نمودند و تیم فوتسال شهرستان نیز با توجه به کسب مقام اول استانی نماینده گلستان به مسابقات کشوری خواهد بود.

به گفته وی درزمینهٔ همکاری و شرکت دانش آموزان چه در شهر و چه روستا از شهرداری و دهیاری‌ها و شورای اسلامی درخواست مساعدت داریم.

رنگریز وی اظهار داشت: مصوباتی نیز در شورای آموزش‌وپرورش استان مبنی بر مشارکت ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات و غیره انجام گرفته‌شده است.

کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این جلسه گفت: اهداف اوقات فراغت؛ ارتقاء سطح علمی بینش دینی و نشاط و سرگرمی در دانش آموزان است که در حال حاضر ستاد شهرستان تشکیل‌شده و برنامه‌ریزی لازم نیز دراین‌باره انجام‌شده است.

حسین عباس ثانی کم‌توجه‌ی و استفاده نادرست از وسایل الکترونیکی و روی آوردن به پارک‌ها و غیره را از تهدیدات اوقات فراغت دانست.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان در مدارس شهری و روستایی، دارالقرآن، کانون‌ها، سالن‌های ورزشی و پژوهش سرا انجام می‌شود.

عبدالکریم قره سوفلو معاون کمیته امداد گالیکش نیز با اشاره به برگزاری اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در مدرسه حضرت رقیه سلام‌الله علیها باکلاس‌های قرآنی، خطاطی، ورزشی و ... را از برنامه‌های این نهاد در بحث اوقات فراغت عنوان کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.