1396-12-08 11:31
695
0
50968
شهردار گالیکش:

مهندسین عامل توسعه‌یافتگی کشور

شهردار گالیکش گفت: قوه محرکه و سرمایه ساز شهرداری جامعه مهندسین هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، رمضانعلی خسروی در آیین تجلیل مهندسین شهرداری گالیکش به مناسبت روز مهندس با اشاره به سابقه کهن ایرانیان در امر مهندسی گفت: مردمان این دیار از دیرباز انسان‌هایی باهوش و متفکر بوده‌اند.

وی افزود: امروزه دست‌یافته‌های مهندسین ما در بهترین موزه‌های اروپا با بالاترین قیمت خریداری می‌شوند که دلیل اصلی این کار نیز فرهنگ گمشده آنان است که به دنبالش می‌گردند.

خسروی یادآور شد: در هر کشوری که توسعه‌یافتگی اتفاق می‌افتد عامل اصلی‌ آن مهندسی است.

شهردار گالیکش بیان داشت: هر چه برای مردم کارکنیم کم است و افتخار می‌کنم در شهری مانند گالیکش خدمت می‌کنیم که مردمش ولایتمدارند و در مسائل مذهبی، فرهنگی و انقلابی پرآوازه هستند.

وی اظهار داشت: مهندسین تصمیم‌گیرندگان ایجاد امنیت هستند و این امنیت را در ساختار شهر و مسکن لحاظ کرده و تضمین‌کننده جان و مال مردم هستند.

به گفته خسروی کسب اعتماد مردم در بخش‌های شهرسازی، عمرانی، برق، معماری و کلیه جامعه مهندسی با احقاق امنیت موفقیت بزرگی برای همه ما محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: قوه محرکه و سرمایه ساز ما در شهرداری جامعه مهندسین هستند.

شهردار گالیکش صلابت مهندسی و حرفه‌ای بودن در کار با در نظر گرفتن خدا و دستورات دین را جزو ارکان اصلی و امورات عادی و محوله این قشر متخصص دانست.

در این مراسم که به همت شورای اسلامی و شهرداری گالیکش برگزارشده بود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مهندسین شاغل در شهرداری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.