1396-11-21 13:15
719
0
50342
مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش:

جلوی مطرح‌شدن مباحث انقلابی در کشور را نمی‌توان گفت / دشمن آگاه و دوستان ناآگاه در یک مسیر در تلاش

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش گفت: جلوی مطرح‌شدن مباحث انقلابی در کشور را نمی‌توان گفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام محمدرضا جاهدی در جمع بسیجیان حلقه‌های صالحین گالیکش در مسجد جامع این شهر گفت: دشمن آگاه و باتجربه و دوستان ناآگاه و بی‌دغدغه ملت ما امروز در یک مسیر با بسیج امکانات در تلاش هستند با سیاه نمایی از درون مدیریت نظام اسلامی و تبرئه چهره نظام سلطنتی پهلوی، وضعیت مدیریت و کارکرد جمهوری اسلامی را نامناسب و ضعیف معرفی کنند.

وی افزود: دنیای استکبار برخی از جوانان ما که فاقد حافظه تاریخی نسبت به رژیم مستبد پهلوی هستند را در مسیر مقابله با نظام جمهوری اسلامی قرار می‌دهند و نظام دیکتاتوری پهلوی را به‌عنوان یک جامعه آرمانی به جوانان ما معرفی می‌کنند و راه رفاه و بازگشت به زندگی مناسب را وجود نظام سلطنتی نشان می‌دهند و آن‌ها را به بهانه‌هایی ازجمله گرانی و وضعیت نا به سامان کشور سوق می‌دهند.

حجت‌الاسلام جاهدی نمونه‌ی عینی تلاش دنیای استکبار را در آشوب‌های دی‌ماه 1396 در شعارها و میزگردهای شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: باور و اعتقاد نسل جوان به گفته‌ها و بافته‌های جبهه‌ی معارض و معاند نظام اسلامی یک آسیب تهدید زاست که از یک‌سو ریشه در ناآگاهی نسل جوان نسبت به گذشته دارد و بخشی به قدرت عملیات روانی دشمن برمی‌گردد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش افزود: امروزه دشمن از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند؛ ازجمله فضای مجازی که بنا به گفته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نباید از فضای مجازی غافل شویم؛ به آن ورود پیدا کنیم و نگذاریم دشمن از آن علیه ما استفاده کند.

وی هدف مستکبرین را جلوه دادن ناکارآمدی نظام عنوان کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، اما در زمان پهلوی غرب‌گرا بود و حکومت مبتنی بر یک شاه خائن بود که از سوی اربابان غربی‌اش گماشته شده بود.

حجت‌الاسلام جاهدی جمهوری اسلامی را نظامی بر پایه سه رکن اساسی دین، مردم و رهبری برشمرد که حاکمیت اصلی آن متعلق به خداوند است که مردم جمهوری اسلامی ایران در همه‌پرسی سال 1358 با اکثریت قاطع آرا یعنی 2/98 درصد آن را پذیرفتند.

وی با تشریح برخی برنامه‌های شجره‌ی طیبه صالحین در سال 1397 پرداخت و یکی از اهداف سازمان بسیج را طرح مسجد محوری برشمرد و عنوان کرد: در این سال بناست در شش مسجد شهرستان این طرح اجرا و کارهای فرهنگی صورت گیرد تا الگویی نیز برای مساجد دیگر ما باشد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش گفت: اگر ما امروزه جوانان را از مسجد بر آنیم دشمن جایگزین می‌شود و اگر دشمن سنگرها را پر ببیند عقب‌نشینی می‌کند. دشمن اگر سنگرها را خالی ببیند جولان می‌دهد و ما باید در اینجا نقش خود را در مساجد ایفا بکنیم.

وی خطاب به کسانی که روحانیون انقلابی را می‌خواهند بترسانند تا آن‌ها را منزوی کنند ادامه داد ما در این راه چشم و گوشمان به دهان رهبری است و این وظیفه ماست و به آنان تذکر و هشدار داد که جلوی مطرح‌شدن مباحث انقلابی را در شهرستان و هیچ کجای کشور نمی‌تواند بگیرند.

شایان‌ذکر است در پایان از برترین‌های شجره طیبه صالحین با اهداء هدایا و لوح تقدیر به نحوی شایسته تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.