1396-09-05 12:52
813
0
47069
امام‌جمعه شهرستان گالیکش:

امروز بسیجیان ما باید از امام حسین (ع) و شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» درس یاد بگیرند

امام‌جمعه شهرستان گالیکش در دیدار با بسیج شهرستان گالیکش گفت: امروز آن چیزی که بسیجیان ما باید فرابگیرند درس امام حسین علیهم‌السلام و شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام سید « محمد دلبری» در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان گالیکش ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول گفت: ائمه علیهم‌السلام در روایات خود از دو ویژگی شیعیان نقل کرده‌اند، اول آنکه شیعیان واقعی ماکسانی هستند که وقتی ما عزادار هستیم آن‌ها نیز عزادار هستند و دوم آنکه در تولد ما و خوشحالی و شادی‌های ما نیز شاد هستند.

1433504 404

وی افزود: ما امروز در بحث شادی و خوشحالی‌های شرعی در تولد ائمه معصومین علیهم‌السلام خوب عمل‌نکرده‌ایم و می‌بایست در ترویج شادی‌های اسلامی و شادی‌هایی که موردقبول خداوند و رسول خدا و ائمه معصومین علیهم‌السلام است ورود پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام دلبری اظهار داشت: از پیروزی جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار مسرور هستیم. داعش را چه کسانی به وجود آوردند و پرورش دادند. جبهه استکبار باعث به وجود آمدن داعش گردید. گروهی تروریست که متولی خشم و خشونت و استکبار و استبداد بودند و امروز سردار بزرگ انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی در پیامی که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی فرستادند بر شادی‌های ما می‌افزاید.

امام‌جمعه گالیکش به نقش مدافعان حرم در نابودی داعش اشاره کرد و بیان داشت: با حضور سپاهیان جوان بااینکه صاحب‌خانه و خانواده بودند، پشت پا به دنیا زدند و مدافع حرم شدند و جان خود را پای آرمان‌هایشان گذاشتند و درراه امام علی علیهم‌السلام و امام حسین علیهم‌السلام قدم برداشتند و شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را سر دادند.

وی خطاب به بسیجیان گفت: آن چیزی که بسیجیان ما باید فرابگیرند درس امام حسین علیهم‌السلام و شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» است و می‌بایست امروز در تمام عرصه‌ها حضورداشته باشند. مجاهدت درراه خدا پیشه‌ی بسیجیان ماست که یاد ویژگی‌های مهاجرین و انصار زمان پیغمبر را دارند.

امام‌جمعه گالیکش گفت: آن چیزی که مایه‌ی افتخار مسلمانان است جهاد است و جهاد در زمینه‌های مختلف مانند جهاد اقتصادی، جهاد مالی، جهاد علمی و ... است و جهادی که در مقابل استکبارمی ایستد.

وی به تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب و تفکر بسیجی پای خود را از مرزها فراتر گذاشته‌ایم و در عراق، سوریه، بحرین، یمن و... تأثیرگذار بوده‌ایم و بخشی از تفکر بسیج در این کشورها باعث پیروزی آن‌ها شده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.