1396-03-30 12:06
2862
1
40503

نادیده گرفتن حق‌وحقوق بانوی گالیکشی در مراوه‌تپه / مسئولین کاری کنند

حق‌الزحمه مربی تکواندوکار گالیکشی، بعد از گذشت سه ماه از پایان دوره آموزش دختران مراوه‌تپه، هنوز به او داده نشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، خانم «معصومه امونسی» از مربیان باسابقه و موفق تکواندو استان گلستان و شهرستان گالیکش است.

شهرستان گالیکش با مربی‌گری وی تاکنون به افتخارات بزرگی دست‌یافته است. تنها کافی است بدانید از مجموع 11 مدل کسب‌شده بخش پسران و دختران المپیاد ورزشی شهرستان گالیکش در استان گلستان که اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد؛ 6 مدال آن توسط دختران تکواندوکار خانم امونسی کسب‌شده تا گالیکش در جایگاه ششمی استان گلستان قرار گیرد.

خانم امونسی مصاحبه ای با سایت راه اترک انجام داده که در ذیل می‌خوانید.

بیش از 35 دانش‌آموز مراوه‌تپه‌ با آموزشهای بسیار خوب مربی گالیکشی، دارای کمربند زرد تکواندو شدند.

کانون شهید آوینی آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه برای آموزش دختران این شهرستان تلاش پیگیری برای آوردن یک مربی خوب نموده و بعد از رایزنیهای مختلف بالاخره توانست خانم معصومه امونس را که مربی آموزش تکواندو در شهرستانهای کلاله و گالیکش هم هست، به شهرستان بیاورد.

خانم امونسی در همین خصوص به خبرنگار راه اترک گفت: آقای جلیل قره مشک غراوی چندین بار با اینجانب تماس گرفت و مجدانه درخواست کرد که برای آموزش دختران مراوه‌تپه به این شهرستان بیایم و حتی قول داد که حاضر است کرایه رفت و برگشت مرا هم بدهد.

امونسی ادامه داد: با اطلاع از این که هر اقدامی در ادارات دولتی باید با اطلاع حراست و مسئولین آن اداره باشد، بالاخره با اصرارهای آقای غراوی به این اداره آمدم و با اطلاع مسئولین اداره اعم از مدیریت آموزش و پرورش و حراست و ... شروع آموزش را از تاریخ 20 آبان 1395 آغاز کردیم.

این مربی تکواندو ادامه داد: قرار داد ما از تاریخ 20 /8/ 1395 لغایت 1395/12/20 بود و طبق این قرار داد ،کانون ماهیانه مبلغ یک میلیون دویست و پنجاه هزار تومان به حساب من واریز کند و من هم موظف بودم هر تعداد که کانون دانش‌آموز آورد به آنها آموزش دهم.

TEKNANDO1

وی گفت: ما با اطلاع مستقیم آموزش و پرورش، کار را آغاز کردیم و حتی در اواسط کار،مسئولین شهرستانی اعم از فرماندار و ... از کلاسهای ما بازدید کردند و خود فرماندار هم ما را تشویق نمود.

خانم امونسی افزود: تلاشهای ما و پشتکار بسیار خوب بچه های کلاس موجب شد که به شکر خدا همه بتوانند در ترم اول کمربند زرد را به دست آورند و مشتاق برای ادامه کار شوند.

امونسی ادامه داد: اما با اتمام کار و علی رغم این که در مدت ارائه آموزشها و طبق قرار داد که کانون موظف بود حق الزحمه ما را هر ماه واریز کند، هیچ پولی به اینجانب داده نشد.

وی گفت: این درحالی است که کانون از هر دانش آموز مبلغ 25 هزار تومان دریافت کرده است ولی نمی دانم چرا حق الزحمه من را نمی دهند؟

جهت اطلاع از ماوقع ماجرا به شماره همراه حضرتقلی حاجیلی دوجی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان یک بار تماس گرفتیم ولی متاسفانه موفق به صحبت با وی نشدیم.

با مسئول حراست آموزش و پرورش، آقای احمد شیخ راد تماس گرفتیم و در خصوص صحبتهای خانم معصومه امونسی از وی سوال کردیم و آقای شیخ راد ضمن تایید گفته های خانم امونسی مبنی بر اطلاع آموزش و پرورش جهت آموزش وی گفت: ما از ابتدای آموزشهای خانم امونسی طبق قانون در جریان بودیم و مطلع بودیم که کانون برای هر دانش آموز باید مبلغ 25 هزار تومان دریافت می کرده است.

شیخ راد ادامه داد: در تماسی که با مدیر کانون یعنی آقای جلیل قره مشک غراوی داشتیم وی گفته بود به دنبال جمع کردن پول است که حقوق این خانم را بدهد ولی نمی دانم چرا تا کنون این  پول پرداخت نشده است.

000javabieh1

مدیرکانون شهید آوینی، در خصوص مطالبه حق الزحمه مربی تکواندوکار گالیکشی، جوابیه ای به سایت راه اترک ارسال کرده که در ذیل می خوانید:

در همین خصوص، عبدالجلیل قره مشک غراوی، مدیرکانون شهید آوینی پاسخ این خانم را به شماره فضای مجازی سایت راه اترک ارسال نمود.

وی در پاسخ خود در خصوص مطالبه حق الزحمه ی خانم امونسی گفت: «در راستای ترویج فرهنگ ورزش در میان بانوان شهرستان مراوه تپه در تاریخ ۲۰/۸/۹۵با خانم معصومه امونسی جهت برگزاری کلاس تکواندو صحبتهای اولیه به این گونه بوده که کانون به عنوان رابط برای برگزاری کلاس های فوق وارد عمل شده و کلاس ها برگزار گردد ودر صورت استقبال از این کلاس ها قرارداد مورد نظر با مربی امضا گردد ولی در عمل از کلاسهای فوق استقبال آنچنانی صورت نگرفت و به همین دلیل قرارداد فوق نیز منعقد نگردید.

در ابتدا توافق شده بود که کانون هزینه ی ایاب و ذهاب و محل استراحت مربی را تامین نماید که کلیه هزینه های فوق پرداخت شده و مربی در محل مناسب نیز اسکان داده شده است و کل مبلغ دریافتی (که مبلغ ناچیزی می باشد ) از دانش آموزان تا کنون به ایشان به عنوان حق الزحمه پرداخت گردد.»

متن اصلی پاسخ عبدالجلیل قره مشک غراوی، مدیرکانون شهید آوینی که به شماره فضای مجازی سایت راه اترک ارسال شده است:

TEKNANDO11

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ناشناس

رسما پیچوندند!!!

0
0
پاسخ
1396-03-30 12:38

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.