1396-03-30 10:58
1265
0
40490

یادواره شهید والامقام «علی میرشکار» در گالیکش برگزار شد + تصاویر

یادواره شهید والامقام «علی میرشکار» در روستای «پتکی» از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گالیکش در این مراسم به ویژگی ماه مبارک رمضان از نگاه رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) پرداخت و گفت: اعمال شما در آن پذیرفته است و دعاهای شما مستجاب، پس از خداوند متعال بخواهیم تا توفیق روزه این ماه و تلاوت قرآن در آن را به ما عنایت فرماید.

nilkooh2479 1

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی ترشیزی افزود: شقی و بدبخت، آن‌کسی است كه در این ماه بزرگ، از آمرزش خدا بی‌بهره شود.

وی گفت: امام رحمت‌الله فرمودند شهدا در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقونند. چرا شهدا خندانند؟ چون امر خدا و امام زمانشان را گوش دادند و آن‌ها برای اینکه به این خنده ابدی برسند از گریه استفاده می‌کردند «وَ سِلَاحُهُ‌ الْبُكَاء»؛ اگر بخواهيد بر دشمن درون پيروز بشويد، اشک می‌خواهد و شهدا این‌گونه بودند چراکه با گریه و زاری از خداوند می‌خواستند که در مسیر حق ثابت‌قدم بمانند.

ترشیزی خاطرنشان کرد: شهدا مرده نیستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و از این روزی و این هم‌جواری با خداوند متعال خوشحال‌اند و به ما هم بشارت می‌دهند که به راه آن‌ها ملحق شویم و از هیچ‌چیز در این مسیر نه بترسیم و نه ناراحت شویم نه از تهدید دشمن و نه از تحریم دشمن و نه از تشر دشمن هرگز نترسیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید گوش‌به‌فرمان امام و ولی امرمان باشیم و چون‌وچرا و تفسیر به رأی نکنیم و به خاطر اینکه به مطامع خودمان برسیم همه اعتقادات و باورهایمان را زیر سؤال نبریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گالیکش گفت: باید بدانیم بی‌شک کسانی که در مقابل امام زمانشان در طول تاریخ ایستادند و یا زاویه گرفتند منحرف شدند و از اسلام ناب محمدی (ص) جدا شدند.

در این آیین که در مسجد روستای پتکی برگزار شد از حضار به صرف افطار پذیرایی شد.

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

nilkooh2479 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.