1396-03-20 17:54
1302
0
40092
رییس هیئت بوکس گالیکش:

کسور نوجوان گالیکش به کاپ بین‌المللی جمهوری آذربایجان اعزام می‌شود + عکس

رییس هیئت بوکس گالیکش از اعزام بوکسور نوجوان این شهرستان به کاپ 2017 ریاست جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، هادی شاقوزایی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: با هماهنگی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته، تیم گلستان به‌عنوان نماینده بوکس جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین‌المللی باکو کشور آذربایجان شرکت می‌کند.

وی افزود: هدف از حضور در این مسابقات، علاوه بر کسب مدال و ارتقای رتبه‌بندی مشت‌زنان، کسب تجربیات بین‌المللی برای ورزشکاران نوجوان گلستانی رده ستی 15 و 16 سال است تا در آینده در کسب سکوهای برتر مسابقات داخلی و بین‌المللی موفق باشند.

شاقوزایی با اشاره به اینکه 8 مشت‌زن نوجوان گلستانی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند گفت: «علی آبروان» مشت‌زن خوش آتیه و ملی‌پوش شهرستان گالیکش در وزن منفی 46 در ترکیب تیم گلستان به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

رییس هیئت بوکس گالیکش اظهار داشت: بیش از ده کشور در این رقابت‌های حضور دارند و این مسابقات از 19 تا 26 خرداد امسال در آذربایجان برگزار می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر 3 باشگاه بوکس در شهر گالیکش و دهستان ینقاق از بخش مرکزی این شهرستان به مربیگری هادی شاقوزایی، مصطفی فارسیانی و علی کمالی پور مشغول آموزش بیش از 100 بوکسور هستند. شهرستان گالیکش در حال حاضر در تمام اوزان نونهالان و نوجوانان مدعی قهرمانی کشور است.

nilkooh2455 1

nilkooh2346 1

nilkooh2346 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.