1396-03-19 12:59
1245
0
40029
توسط هیئت نظارت بر انتخابات؛

نتیجه دومین بازشماری آرا شورای اسلامی شهر گالیکش اعلام شد

توسط هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان گالیکش نتیجه دومین بازشماری آرا شورای اسلامی شهر گالیکش اعلام شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، در پی اعتراض برخی از کاندیدا شورای اسلامی شهر گالیکش به نتیجه انتخابات، هفته گذشته هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان گالیکش در گام نخست اقدام به باز شماره صندوق‌های اخذ رأی مدرسه فرزانگان محله اوغان و شهید کریمی شهر گالیکش کرد.

پس از بازشماری این دو صندوق که 10 درصد از صندوق‌های اخذ رأی شهر گالیکش را تشکیل می‌دادند تغییر تأثیرگذاری درنتیجه انتخاب اعضا اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر گالیکش حاصل نشد و صحت این انتخابات تائید شد.

برخی از کاندیدا شورای اسلامی شهر گالیکش دوباره بر بازشماری آرا صندوق‌های اخذ رأی اسرار کردند که دو دومین گام ظهر امروز بازشماری سه صندوق اخذ رأی شعب مساجد امام حسن و امام حسین علیهم‌السلام و صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش انجام شد.

پس‌ازاین بازشماری یک منبع آگاه در هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهرستان گالیکش با اعلام اینکه بازشماری دوباره صندوق‌های اخذ رأی شهر گالیکش تغییر تأثیرگذاری درنتیجه انتخاب اعضا اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر گالیکش ایجاد نکرده برای سومین بار صحت این انتخابات را تائید کردند.

هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان گالیکش از شهروندان خواست به شایعات مطرح‌شده فضای مجازی در این حوزه توجهی نکرده و اخبار را تنها از مراجع قانونی دریافت کنند.

شایان‌ذکر از طی 5 دوره گذشته این انتخابات برای اولین بار است که 5 صندوق اخذ رأی انتخابات شورای اسلامی شهر گالیکش بازشماری می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.