1396-03-16 15:59
1243
0
39924
سرپرست راه و شهرسازی گالیکش:

آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان گالیکش توسعه می‌یابد

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: امسال با تخصیص اعتبارات لازم، آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان‌های توسعه می‌یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، آنه محمد قرنجیک در این خصوص اظهار داشت: راه و شهرسازی مینودشت شامل حوزه فعالیت شهرستان‌های مینودشت و گالیکش است که در حوزه مینودشت مستقر است.

وی افزود: در حوزه شهرستان گالیکش 750 مترمربع طول مسیر روستاهای فارسیان، پنو، حسین‌آباد و کالپوش به عرض 6 مترمربع عملیات بیس‌ریزی و اجرای آسفالت در حال انجام است که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گفته قرنجیک در این مسیر، یک عدد ترمیم پل هم انجام می‌شود که درمجموع 150 میلیون تومان هزینه خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان‌های مینودشت و گالیکش اظهار کرد: بهسازی و آسفالت مسیر روستاهای تنگراه، قوشه چشمه و سوار در حوزه گالیکش به طول 6 کیلومتر اعتبار آن مصوب شده که در صورت تخصیص اعتبار انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین سال شن‌ریزی روستای «کندسکوه» که یک روستای کوهستانی است به همراه احداث چهار فقره پل آبرو و 2.5 کیلومتر عملیات ترمیم و زیرسازی و آماده‌سازی در حال انجام است.

قرنجیک افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و تبصره 36 به مبلغ 250 میلیون تومان در شرف جذب است.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان‌های مینودشت و گالیکش تأکید کرد: در مسیر اصلی گالیکش به پارک ملی گلستان در «روستای صادق‌آباد» به دلیل جاده اصلی، از اعتبارات سال 95 به مبلغ 161 میلیون تومان پل عابر پیاده خریداری کردیم و امسال با جذب اعتبار آن را نصب خواهیم کرد.

وی گفت: در حوزه شهرستان گالیکش 207 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این مجموع 160 کیلومتر آسفالت، 28 کیلومتر شوسه و 18 کیلومتر خاکی است و راه‌های اصلی- فرعی و در گالیکش 77 کیلومتر است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.