1396-03-02 16:05
1038
0
39378
طی بیانیه‌ای؛

ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی در گالیکش از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

ستاد انتخابات حجت‌الاسلام سید «ابراهیم رئیسی» در گالیکش از حضور مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای قدردانی کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ستاد انتخابات حجت‌الاسلام سید «ابراهیم رئیسی» در گالیکش از حضور مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الرّب شهدا و الصدیقین

مردم شریف شهرستان گالیکش

سلام‌علیکم

امروز که در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور حداکثری‌تان پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ سیاسی این شهرستان رقم زدید، صرف‌نظر از نتیجه آراء، برنده اصلی این انتخابات ملت شریف ایران و همچنین شما مردم غیور و حماسه‌ساز شهرستان گالیکش می‌باشید.

ما این توفیق بزرگ را به رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم انقلابی و همه شرکت‌کنندگان در انتخابات که دل درگرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، تبریک عرض نموده و برای منتخب مردم آرزوی توفیق در راستای تحقق اهداف بلند امام (ره) و انقلاب اسلامی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داریم.

از تمامی جوانان پرشور، مؤمن، بانشاط و انقلابی شهرستان گالیکش که به تکلیف خود به‌خوبی عمل نمودند، همچنین به همه حامیان حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی که رأی قاطع و غالب شهرستان گالیکش را به ایشان اختصاص دادند تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امید است آنچه خیر است در راستای رضایت الهی و رفع مشکلات مردم تحقق یابد.

ستاد مرکزی حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی، شهرستان گالیکش

789679g322gdfoy 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.