1396-02-27 16:02
1136
0
39128
سال گذشته؛

بسیج سازندگی گالیکش برای 180 نفر اشتغال‌زایی کرد

مدیر بسیج سازندگی سپاه گالیکش گفت: تولید و اشتغال از اهداف اصلی بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گلستان ما، سروان پاسدار محمود کرامتلو در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: تولید و اشتغال از اهداف اصلی بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه‌ها می‌بایست به‌صورت گسترده وارد عمل شد.

وی با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش در سال 1395 گفت: برای 180 نفر در عرصه‌های مختلف اشتغال‌زایی شده است.

وی افزود: بیش از 2 هزار و 500 قطعه جوجه بومی محلی در این سال بین شهروندان توزیع‌شده، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کمک به فروش محصولات اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان شهرستان، مشاوره جمع کثیری از بسیجیان در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، انجام اردوهای جهادی در راستای طرح‌های عام‌المنفعه، بهسازی مدارسی که در شهرستان نیاز به تعمیر دارند و برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان با محوریت طرح‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات مدیریت بسیج سازندگی گالیکش بوده است.

به گفته کرامتلو سال گذشته طرح رایگان واکسیناسیون برای 29 هزار طیور بومی شهرستان توسط بسیج انجام‌گرفته و 95 نفر در دوره‌های سوادآموزی بسیج شرکت داشته‌اند.

مدیر بسیج سازندگی سپاه گالیکش گفت: در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی می‌بایست فعالیت‌های گسترده نمود و در این راستا نیاز به همکاری بسیجیان و سایر ادارات با بسیج سازندگی است تا به این مهم دست پیدا نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.