1396-02-26 13:36
1170
0
39068
به نفع پنج کاندیدا دیگر؛

کاندیدا شورای شهر گالیکش انصراف داد + تصویر

«حسین آزاده» کاندیدا شورای اسلامی شهر گالیکش اعلام انصراف کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، «حسین آزاده» فرزند عیسی متولد 1353 کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گالیکش بود.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دانشگاه تهران و کارشناس حقوق دانشگاه پیام نور واحد گالیکش است.

آزاده معاون سوادآموزی گلستان، معاون آموزش‌وپرورش شهرستان گنبدکاووس، کارشناس تحقیقات استان سمنان، رابط تحقیقات فرمانده‌ای نیروی انتظامی و 28 سال معلم است.

این کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر گالیکش خدمت به شهروندان را دلیل ورود خود به عرصه انتخابات اعلام کرده بود.

آزاده با ارسالی پیامی به نیلکوه خطاب به مردم گالیکش از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر انصراف داد.

nilkooh2402 1

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

«یادمان باشد بر دیوار فکر و قلبمان حک کنیم خدمتگزار شدن نیاز به این‌همه تبلیغات کاذب ندارد»

مردم شریف، نجیب و فهیم شهر گالیکش

اینجانب بر اساس اصرار برخی از دوستان و اعتقاد به توانمندی و احساس تکلیف، تصمیم به کاندیداتوری شورای اسلامی شهر گرفته بودم تا شاید بتوانم از تجربه 28 ساله خود در عرصه‌های متفاوت مدیریتی در راستای ارتقای جایگاه شهر استفاده نماییم ولی ازآنجاکه تشخیص بنده بر این شد که با انصراف خود زمینه ایجاد وحدت افرادی همدل و همفکر و متدین و دلسوز نسبت به مسائل شهری را ایجاد کنم، لذا در راستای این امر خطیر و وحدت حداکثری و ایجاد شرایط و بستر مناسب جهت حضور حداکثری و انتخاب افراد شایسته و خدمتگزار واقعی، اینجانب از کاندیداتوری شورای اسلامی شهر به نفع برادران عزیزم «اله یار خسروی، حمید خانی راد، برات آشور فارسیانی، سید مسلم حسینی و حسین صفری» انصراف داده و از کلیه مردم سرفراز و همیشه درصحنه شهر گالیکش می‌خواهم بسان گذشته با حضور حداکثری خود در تعیین خدمتگزاران سهیم و یک‌بار دیگر به بدخواهان کشور وفاداری خود را به‌نظام نشان دهند.

امیدوارم مردم شریف شهرم و کلیه عزیزان همراه اینجانب، پس از بررسی و استفاده از درایت و شعور سیاسی در روزهای آتی با حضور در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای منتخب از آنان زمینه توسعه و آبادانی شهرمان را فراهم آوریم.

لذا بر خود لازم می‌دانم از حسن نظر هیئت محترم اجرایی و نظارت شهرستان و کلیه عزیزانی که به طرق مختلف از کاندیداتوری اینجانب اعلام حمایت نمودن تشکر و قدردانی نمایم و سلامتی و شادی را برای کلیه این عزیزان آرزومندم.

حسین آزاده

کوچک تمام مردم فهیم شهر گالیکش

nilkooh2402 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.