1396-01-30 12:32
1106
0
38023
رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش خبر داد:

درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی گالیکش در گلستان + تصاویر

رییس شبکه بهداشت و درمان گالیکش از درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در مجمع سالانه بسیج جامعه پزشکی استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، دکتر مقصودلو سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان گلستان، طی مراسمی اعلام کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی اعلام‌شده از سوی سازمان، بسیج جامعه پزشکی شهرستان گالیکش به‌عنوان کانون برتر در شرق استان گلستان و کانون موفق در حوزه‌ی عملکردی انتخاب‌شده است.

طی این مراسم که با حضور مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با اهدا جوایز و لوح تقدیر، از این کانون تقدیر به عمل آمد.

همچنین گزارش مفصل از عملکرد کانون طی سال 95، توسط حراست محترم و مربی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، آقای اکبر نصرآبادی، ارائه شد.

نصرآبادی طی بیانات خود گسترش و تقویت بنیه انقلابی و اسلامی را یکی از مهم‌ترین اهداف حلقه‌های صالحین جامعه پزشکی شهرستان برشمرد و با توجه به جایگاه و تأثیر این قشر در جامعه تأکید کرد در سال 95 بیش از 40 جلسه آموزشی حلقه‌های صالحین برگزار و بیش از 50 تیم درمانی به مناطق محروم شهرستان (همزمان با اجرای طرح شهید شوشتری در استان ) اعزام گردید همچنین فعالیت‌های وسیع فرهنگی در زمینه‌های مختلف، اردوهای زیارتی و سیاهتی به امام زادگان شهرستان و بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی‌الرضا علیهم‌السلام را ازجمله فعالیت‌های ارزشمند این کانون برشمردند.

دکتر «شاهرخ رضایی انزابی» مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی نیز افزود: امیدواریم فعالیت‌های کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، مستمر باشد و در سال آینده نیز با فعالیت‌های مضاعف، هرروز به ظرفیت‌های این کانون افزوده شود و شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر د ر سطوح بالاتر باشیم.

nilkooh2338 1

nilkooh2338 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.