1396-01-22 12:36
984
0
37675

مهجوریت سالروز ولادت پیشوای اول شیعیان در بین ادارات گالیکش / تنها نصب سه بنر توسط شهرداری + تصاویر

امروز در حالی میلاد امام علی علیهم‌السلام پیشوای اول شیعیان جهان سپری شد که اکثر ادارات گالیکش در این خصوص بی‌تفاوت بودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، 13 رجب سالروز ولادت مولود کعبه امام علی علیهم‌السلام است و شیفتگان و عاشقان این امام همام در سراسر جهان این روز را جشن می‌گیرند.

شب گذشته نیز به همین مناسبت جشن‌هایی از سوی مردم و برخی نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان برگزار شد، اما آنچه در این عید به چشم آمد، مهجوریت این مناسبت در بین ادارات و نهادهای گالیکش بود.

تصاویر ارسالی مردم ولایت مدار گالیکش که نزد نیلکوه محفوظ است و مراجعه حضوری خبرنگار ما گواه این بی‌تفاوتی در بین ادارات شهرستان بود.

درحالی‌که حداقل انتظار از ادارات، نصب لااقل یک پلاکارد تبریک و گرامی داشت در سردر خود یا دیگر فضاهای عمومی شهر است و تقریباً در تمامی صورت‌جلسات مناسبتی، به این مورداشاره و به‌عنوان وظیفه رسمی ادارات قید می‌شود، اما متأسفانه مشاهده کردیم از تمامی ادارات و نهاد سطح شهرستان تنها شهرداری گالیکش در دو مکان اقدام به نصب سه بنر کرده است و دیگر اداره، نهاد و بانک‌ها، هیچ نشانی از این روز بزرگ مسلمانان و شیعیان نداشتند!

نکته تعجب‌آور در این خصوص غفلت ادارات فرهنگی شهرستان بود.

هرچند که هیچ تردیدی در ارادت و پایبندی مسئولین و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان به دین مبین اسلام و ائمه علیهم‌السلام نیست، اما چنین غفلت‌هایی که بیشتر بر دوش مسئولین روابط عمومی و مقام ارشد هر اداره یا نهاد سنگینی می‌کند، باعث می‌شود قاطبه مردم گالیکش که دوستدار اهل‌بیت سلام‌الله علیها هستند، چنین وضعیتی را حمل بر بی‌تفاوتی بگذارند.

عکس و گزارش: شهروند خبرنگار

nilkooh2316 1

nilkooh2316 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.