1396-01-06 18:00
962
0
37051
در بقعه زیارتی «تکیه بابا» گالیکش مطرح شد؛

تصاویر/ برپایی خیمه معرفت در بقاع متبرکه، عمل به مطالبات رهبری است

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف گلستان در بازدید از بقعه بابا تکیه گالیکش گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در راستای تبیین آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی و عمل به مطالبات مقام معظم رهبری و کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام حسن دارابی در بازدید از بقعه زیارتی «آصف بن برخیا» (بابا تکیه) روستای پاسنگ بالا از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش با تأکید بر اینکه برپایی خیمه‌های معرفت کاری بسیار ارزشمند در تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است اظهار کرد: این طرح مبارک در راستای تبیین آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی و عمل به مطالبات مقام معظم رهبری و کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

وی بابیان این مطلب که حضور مسافران از سراسر کشور در این امامزادگان فضای معنوی و نشاط جامعه را بالا خواهد برد و مردم سال خود را پرانرژی و باروحیه آغاز خواهند کرد تصریح کرد: حضور مبلغین در این خیمه‌ها و پاسخ‌گویی به مسائل مردم از نکات مثبت و برجسته این خیمه‌ها است.

دارابی با اشاره به اینکه وجود خیمه‌های معرفت در طول مسیر مسافرین نوروزی و زائران امام رضا علیهم‌السلام می‌تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت هم‌وطنان خاطره خوبی در ذهن آن‌ها برجای بگذارد اظهار داشت: این قبیل کارهای ارزشمند باید در تمام طول سال در کنار این اماکن مقدس صورت گیرد و باید از همه ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه این کار فرهنگی مهم استفاده شود.

وی ادامه داد: حضور مبلغین در خیمه‌های معرفت سفر ایمن و فضای بانشاطی برای مسافران ایجاد می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف گلستان بابیان اینکه طرح آرامش بهاری و اسکان مسافران زمینه ایجاد گردشگری مذهبی را فراهم می‌کند خاطرنشان کرد: از آغاز سال تاکنون هم بقاع و امامزادگان پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی بوده‌اند و این طرح تاکنون با استقبال زیاد مردم و زائران روبرو بوده است.

nilkooh2282 1

nilkooh2282 1

nilkooh2282 1

nilkooh2282 1

nilkooh2282 1

nilkooh2282 1

nilkooh2282 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.