1395-12-29 13:22
681
0
36787
سروان صاحبکاران مطرح کرد:

هشدار پلیس فتای گلستان در خصوص استفاده از وای فای عمومی بین راهی / قبل از سفر وای فای منزل را خاموش کنید

مسؤل پلیس فتا گلستان در مورد استفاده از وای‌فای رایگان در مراکز عمومی و بین راهی هشدار داد و گفت :در صورت نیاز حتماً قبل از اتصال نسبت به ایمن کردن دستگاه خود با آنتی ویروس‌های معتبر تست کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ سروان وحید صاحبکاران مسؤل پلیس فتا گلستان در مورد استفاده از وای‌فای رایگان در مراکز عمومی و بین راهی هشدار داده و گفت: هموطنان عزیز سعی کنند تا حتی الامکان از وای‌‌فای عمومی استفاده نکرده‌ و در صورت نیاز حتماً قبل از اتصال نسبت به ایمن کردن دستگاه خود با آنتی ویروس‌های معتبر و همچنین انتقال فایل‌های مهم خود (‌عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی‌) به حافظه‌های قابل حمل اقدام نموده و همچنین نام و صحت وای‌فای ارائه شده را از مرکز خدماتی و رفاهی استعلام و مطمئن شوند که آن وای‌فای توسط همان مرکز ارائه می‌شود.

وی افزود: مسافران عزیز قبل سفر نسبت به خاموش کردن وای‌فای منزل خود اقدام و در حین سفر نیز به غیر از زمان‌هایی که به اینترنت نیاز دارند نسبت به خاموش کردن وای‌فای، دیتا و بلوتوث دستگاه خود اقدام نمایند.

صاحبکاران در مورد رمز عبور مورد استفاده در تجهیزات رایانه ای و مخابراتی نیز گفت:  کاربران باید برای بالابردن امنیت خود در فضای مجازی از پسوردهای ترکیبی (‌حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و علائم‌) استفاده کنند.

وی در مورد دانلود همه برنامه‌های کاربردی مخصوصاً تقویم سال جدید هشدار داده و عنوان کرد:  برای دانلود موارد خود حتماً از طریق سایت‌های معتبر اقدام کرده تا در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها، باج‌افزارها و برنامه‌های مخرب و جاسوسی در امان باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.