1395-12-05 19:34
2236
1
35696
با وساطت مولوی گرگیج؛

یک محکوم‌ به اعدام در گالیکش از چوبه دار نجات یافت

یک محکوم‌ به اعدام پای چوبه دار با وساطت مدیر حوزه علمیه اهل سنت فاروقیه شهرستان گالیکش به زندگی بازگشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مولوی محمدحسین گرگیج مدیر حوزه علمیه اهل سنت فاروقیه گالیکش، مولوی گرگیج با پادرمیانی و تلاش‌های مکرر خود موفق شد این بار جان یک جوان بلوچ محکوم‌به اعدام را نجات دهد.

در پی نزاع سال 1385 شهرستان گالیکش و به دنبال آن قتل یک جوان و صدور حکم اعدام برای قاتل، مولوی گرگیج با وساطت و تلاش‌های فراوان خود موفق شد که پس از ده سال رضایت خانواده مقتول را بگیرد.

در همین راستا جلسه نهایی اعلام رضایت و گذشت خانواده مقتول از اجرای حکم قصاص، ظهر امروز سه‌شنبه (3 اسفند 95) در دادستانی شهرستان گالیکش برگزار شد و مولوی گرگیج ضمن اظهار خرسندی فراوان از این امر خداپسندانه، عفو، گذشت و حفظ اخوت و برادری را در جامعه اسلامی حائز اهمیت خواندند.

لازم به اشاره است که اولیای دم از عزیزان شیعه بودند.

گفتنی است مولوی گرگیج طی ۳۶ سال فعالیت در استان گلستان تاکنون موفق شده حدود ۳۴ نفر محکوم‌به اعدام را از سراسر کشور اعم از شیعه و سنی با وساطت خود نجات دهد و رضایت خانواده‌های مقتول را بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

بسیار خوشحالم که اهل سنت در کشور مان با وحدت و علمای انها با دلسوزی وتلاش حتی برای نجات جان ما تلاش میکنند .افرین بر مولوی محمدحسین گرگیج که از نامش معلوم است به اهل بیت علاقه مندند.

0
0
پاسخ
1396-01-15 10:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.