1395-12-04 18:03
2509
0
35624
حاج «حبیب گرایلی» (رجب)؛

پدر شهید والامقام «جلیل گرایلی» به فرزند شهیدش پیوست + زمان ختم و تصاویر

مرحوم حاج «حبیب گرایلی» پدر شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس، «جلیل گرایلی» به فرزندش پیوست.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، مرحوم حاج « حبیب گرایلی » (رجب) از اهالی روستای «آبپران» از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش به فرزند شهیدش « جلیل گرایلی » پیوست.

مراسم تشییع پیکر این پدر والامقام صبح امروز با حضور مردم شهیدپرور، جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگران برگزار و در گلزار شهدای روستای «آبپران» در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

مراسم ختم و سومین روز درگذشت این پدر گران‌قدر روز پنجشنبه از ساعت 10 الی 14 به‌صرف نهار در محل مسجد جامع روستای آبپران برگزار می‌شود.

به گزارش نیلکوه، شهید «جلیل گرایلی» تنها شهید روستای آبپران اول فروردین‌ماه 1347 در روستای آبپران شهرستان گالیکش و در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود.

این شهید بزرگوار دارای خصائل نیکوی بسیاری بود و مهربانی و دلسوزی ایشان زبانزد مردم و فامیل بود. نماز و روزه‌اش ترک نمی‌شد و همیشه توکلش به خدا بود. ایشان از همان سنین پایین در کار و تلاش و کمک یار خانواده بود.

شهید جلیل گرایلی به‌عنوان سرباز ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در تاریخ دوم خردادماه سال 67 در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

nilkooh2194 1

nilkooh2194 1

nilkooh2194 1

nilkooh2194 1

nilkooh2194 1

nilkooh2194 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.