1395-03-07 04:54
1305
0
32644

تمرین مشترک بوکسورهای گالیکش و کلاله برگزار شد / عدم نصب رینگ بزرگ‌ترین مشکل بوکس گالیکش

رییس هیئت بوکس شهرستان گالیکش از تمرین مشترک ورزشکاران بوکس شهرستان‌های کلاله و گالیکش خبر داد.

به گزارش گلستان ما، هادی شاقوزایی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه، هیئت بوکس شهرستان گالیکش اردوی تمرینی مشترک بین سه تیم بوکس شهرستان گالیکش، دهستان ینقاق و شهرستان کلاله در سالن شهدای شهر گالیکش برگزار کرد.

nilkooh1188 1

وی افزود: این تمرین مشترک به مدت سه ساعت با شرکت بیش از 120 بوکسور و حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش و رییس هیئت بوکس کلاله برگزار شد.

شاقوزائی هدف از برگزاری این اردو را آماده‌سازی بوکسورها جهت شرکت در مسابقات استانی عنوان کرد و گفت: سال جاری با تلاش مربیان و همت جوانان گالیکش، با آمادگی کامل در مسابقات استانی و کشوری حضور خواهیم داشت و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را برای شهرستان گالیکش به ارمغان خواهیم آورد.

000vbncbxgds

رئیس هیئت بوکس شهرستان کلاله از برگزاری این اردو ابراز خرسندی کرد گفت: طی توافقی که با رئیس هیئت بوکس شهرستان گالیکش انجام‌شده این تمرین مشترک هرماه به میزبانی یکی از شهرستان‌های گالیکش یا کلاله با حضور مربی تیم ملی ساکن در استان گلستان به جهت ارتقای سطح فنی بوکسورها برگزار خواهد شد.

مصطفی سایری از پیشرفت سطح فنی بوکسورهای گالیکش نسبت به سال گذشته خبر داد و از زحمات مربی و ورزشکاران بوکس این شهرستان تقدیر کرد.

نائب رئیس هیئت بوکس شهرستان گالیکش نیز گفت: جهت آماده‌سازی بیشتر بوکسورها از حسین نصیری رئیس اداره ورزش و جوانان گالیکش درخواست پیگیری جدی جهت برطرف کردن مشکل برپایی رینگ بوکس این شهرستان هستیم.

عزیز بختیاری افزود: شهرستان گالیکش دارای یک رینگ بوکس در سالن شهدا محل تمرین این رشته ورزشی است اما اجازه نصب و استفاده به هیئت بوکس گالیکش داده نمی‌شود.

به گفته وی به دلیل کمبود فضای ورزشی هیئت‌های دیگر رشته‌های ورزشی اجازه نصب رینگ بوکس را به هیئت بوکس نمی‌دهند و حتی هیئت کشتی به دلیل غیرفعال بودن هیئت بوکس طی سالیان گذشته اقدام به برش تخته‌های رینگ بوکس جهت استفاده تشک کشتی کرده است.

بختیاری با اشاره به اینکه شهرستان گالیکش پتانسیل بالایی در مشت‌زنی دارد گفت: تنها مشکل بوکسورهای این شهرستان نبود رینگ است که از رییس اداره ورزش و جوانان تقاضای رسیدگی به این موضوع راداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.