1398-01-01 07:36
714
0
62005
سرپرست فرمانداری کلاله:

شرایط شهرستان کلاله بحرانی، ولی تحت کنترل است

سرپرست فرمانداری کلاله گفت: شرایط شهرستان کلاله با توجه به بارش 2 شبانه روزی، بحرانی، ولی تحت کنترل است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی سرپرست فرمانداری کلاله پس از بازدید میدانی به همراه معاون و برخی مدیران اجرایی از مناطق مختلف شهرستان و پس از جلسه مدیریت بحران؛ با بیان اینکه شرایط شهرستان کلاله با توجه به بارش 2 شبانه روزی، بحرانی، ولی تحت کنترل است، گفت:همه اعضای مدیریت بحران در آماده باش کامل و مشغول به کار برای کاهش آسیب های ناشی از بارش های 2 شبانه روزی هستند.

وی افزود: با تلاش نیروهای آب و فاضلاب روستایی، مشکل قطعی آب شرب حدود ۳۱ روستا از چهل و هفت روستایی که شبکه آبرسانی آنها آسیب دیده بود؛ رفع شد و مشکل قطعی آب آشامیدنی ۱۶ روستای دیگر نیز به زودی مرتفع می شود.

رئیس مدیریت بحران کلاله تصریح کرد: برق۵ روستا در شهرستان کلاله همچنان قطع می باشد؛ این در حالی است که نیروهای امور برق تلاش می کنند تا این مشکل را رفع کنند.

سرپرست فرمانداری کلاله گفت: در راستای جلوگیری از برخی حوادث احتمالی، "تیم های عملیاتی" با تجهیزات راه سازی به برخی مسیرها اعزام شده اند تا راههای مسدود شده؛ به طور ایمن بازگشایی شود.

بیانی در پایان یاداور شد:علیرغم شرایط بحرانی در پی بارش بی نظیر و "۲۳۱/۶ میلیمتری باران در شهرستان؛ وضعیت منطقه تثبیت شده است.

image 2019 3 19 23 26 19 361 EuU

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.