1397-11-27 09:04
702
0
61202
رئیس آموزش و پرورش کلاله:

عملیات اجرایی ساخت 7 مدرسه در شهرستان کلاله در حال اجرا است

رئیس آموزش و پرورش کلاله گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت 7 مدرسه با 40 کلاس درس در شهرستان کلاله، در حال انجام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، فرشید قرناس قمیش در نشست خبری با اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی شهرستان کلاله گفت: در حال حاضر ساخت و تکمیل 7 مدرسه متشکل از 40 کلاس درس در شهرستان کلاله، در حال انجام است.

gharnas neshast

وی افزود: پیش از این نیزمدرسه 4 کلاسه صوفیان، 3 کلاسه قودنه و 2 کلاسه روستای دوجی(توسط سپاه پاسداران ساخته شد) افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کلاله اضافه کرد: طی سال تحصیلی جاری در مجموع 13 مدرسه که 9 مدرسه آن با مشارکت خیرین می باشد، در شهرستان کلاله کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید.

تجهیز 13 مدرسه به سیستم گرمایشی متمرکز

قرناس قمیش تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 12 مدرسه روستایی و یک مدرسه شهری به سیستم گرمایشی متمرکز با اعتبار 900 میلیون تومان تجهیز شد.

40 مدرسه به سیستم فناوری مجهز شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفت: در راستای تجهیز مدارس، 40 مدرسه با مشارکت 40 میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی(ره) به سیستم فناوری و همچنین 25 مدرسه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان به سیستم هوشمند، تجهیز شد.

قبل از انقلاب تنها 28 مدرسه داشتیم

وی در ادامه اظهار داشت: قبل از انقلاب تنها 28 مدرسه در سطح شهرستان کلاله داشتیم که ظرفیت تحصیل 3 هزار نفر را داشت.

قرناس قمیش ادامه داد: اما در حال حاضر این شهرستان دارای 216 مدرسه با 154 فضای آموزشی، 7 سالن ورزشی(مختص این اداره) دو کانون، یک مدرسه استثنایی، اداره نهضت سوادآموزی، مرکز اختلال یادگیری، پژوهش سرا(امسال به تجهیزات مدرن تجهیز شد)، سه مدرسه شبانه روزی، دو مدرسه نمونه دولتی و دو مدرسه شاهد است.

برنامه های مختلفی برای سال های آتی داریم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله از برنامه ها و پروژه های در حال پیگیری خود گفت و تشریح کرد: پیگیر آن هستیم که یک اردوگاه دانش آموزی در شهرستان ایجاد کنیم و برای این مهم زمین مورد نیاز نیز درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تامین برخی منابع مالی، رایزنی ها و اقدامات لازم برای تجاری سازی دو مدرسه شهر کلاله در دست اقدام است.

قرناس قمیش در پایان گفت: باشگاه فرهنگیان و تجهیز سالن جلسات این اداره به ویدئو کنفرانس نیز از جمله مواردی است که در حال پیگیری آن هستیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.