1397-08-12 12:04
530
0
58407
فرماندار کلاله:

13 مکان برای اسکان اضطراری شهروندان کلاله پیش بینی شده است

فرماندار کلاله گفت: 13 ساختمان و مکان مناسب برای استقرار موقت شهروندان در مواقع اضطراری و تهدیدات دشمن در شهرستان کلاله پیش بینی و با امکانات لازم تجهیز شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در جلسه پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل دفاع بدون سلاح و مهمات در برابر تهدیدات دشمنان است و آشنایی با اصول آن می تواند دفاع موثرتر در برابر دشمنان را به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دراین فکر نباشیم که در زمان صلح مورد تهاجم دشمن قرار نخواهیم گرفت، بلکه دشمن با بهره گیری از تکنولوژی و حملات سایبری، فرهنگی، اقتصادی و حتی آلوده کردن آب، غذا و انتشار میکروب و ویروس زمینه شیوع بیماری ها را فراهم کرده و در صدد آسیب رساندن به مردم کشورمان است.

فرماندار کلاله از شرکت کارکنان دستگاه های اجرایی و جمعی از ورزشکاران این شهرستان در دوره 12 ساعته آموزش پدآفند غیر عامل به مناسبت هفته پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: در ارتباط با فعالیت های مرتبط با پدآفند غیر عامل، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی نباید تنها به هفته ای که به این نام نامگذاری شده بسنده کنند.

حمیدی تصریح کرد: در این شهرستان جلسات و فعالیت های پدآفند غیرعامل به خصوص در حوزه های مخابرات، برق، گاز و آب فصلی خواهد بود.

وی ادامه داد: 13 ساختمان و مکان مناسب برای استقرار موقت شهروندان در مواقع اضطراری و تهدیدات دشمن در شهرستان کلاله پیش بینی و با امکانات لازم تجهیز شده است.

رئیس شورای هماهنگی پدافند غیرعامل کلاله به برنامه های هفته پدافند غیرعامل در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مانور پدافند غیرعامل و کلاس های آموزشی در مدارس، سخنرانی فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی های نماز جمعه ، نصب و شارژ کپسول های آتش نشانی در ادارات، نهادها و رژه موتوری در کلاله و شهر فراغی از اهم برنامه های هفته پدافند غیر عامل در شهرستان کلاله است.

هشتم آبان ماه به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل و هشتم تا چهاردهم آبان ماه نیز به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است. 

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.