1397-06-26 10:19
829
0
57040

پیشنهاد جام زهر به شهردار کلاله/ فتنه انگیزی در شورای شهر برای استیضاح شهردار

پیگیری ها برای ایجاد اختلاف و فتنه انگیزی در بین اعضای شورای شهر کلاله ادامه دارد تا به این واسطه و با شکاف ایجاد شده، طرح استیضاح شهردار کلاله پیاده سازی شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، همانطور که در گذشته نیز یادآور شدیم، مخالفت با عبدالحمید حق شناس برای روی کار آمدن به عنوان شهردار کلاله از بدو مطرح شدن این شخص آغاز شد.

علت این مخالفت نیز به زمانی برمی گردد که این شخص به عنوان نیروی وزارتی در جهت اهداف سیاسی و انتخاباتی برخی از کاندیداها حاضر به همکاری نشد و اتهام همکاری با رقیبان به وی زده شد.

پس به این نتیجه که علت پیگیری استیضاح شهردار کلاله از سوی برخی از صاحب نفوذان جنبه عملکردی وی نیست، می رسیم.

پس از روی کار امدن حق شناس به عنوان شهردار کلاله، در جلسه مشترکی که اعضای شورای شهر با یکی از سیاسیون داشتند، به این شهردار از سوی مهمان(یا میزبان) اهانت شد و در نگاهی واقع بینانه، اهانت به شهردار به نوعی اهانت به شورا و مردمی است که به این اعضا رای داده اند.

همچنین در جلسات دیگر نیز به طور مستقیم و غیر مستقیم از شهردار کلاله درخواست کناره گیریشده است که در نوع خود و در این مدت کوتاه از روی کار آمدن، قابل تامل خواهد بود.

حال در کنار درخواست های مکرر از برخی از اعضای شورا(مخالف اصلی حق شناس) برای استیضاح، گروه مقابل شهردار با پخش شایعاتی مبنی بر اینکه به برخی از اعضای شورای شهر برای استیضاح حق شناس پیشنهاد واگذاری پست داده شده است، در صدد است تا علاوه با عملی کردن خواسته خودپرونده اعضای شورای شهر کلاله را در بین مردم شهرستان سیاه کند.

حتی در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز افرادی برای ایجاد اختلاف و فتنه انگیزی وجود داشتند و همچنین اگر گریزی به سال های اخیر و فتنه انگیزی برخی در کشور داشته باشیم و با توجه به گفته رهبری که در این رویداد برخی از خواص از قطار انقلاب پیاده شدند؛ با بکاری این تعبیر رهبری و وجود فتنه انگیزان در هر عصر و جایگاهی، شورای شهر کلاله باید به این نکته که نباید به عنوان پیاده نظام افراد با قدرت در راستای اهداف سیاسی و امیال آنها گام بردارد و از قطار خدمت به مردم پیاده شوند، توجه داشته باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.