1397-03-27 10:59
753
0
54423
بخشدار گلیداغ:

آتش سوزی مزارع گلیداغ به علت نقص فنی کمباین بود

بخشدار گلیداغ گفت: به علت نقص فنی کمباین در هنگام درو گندم، ۱۴ هکتار از مزارع بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه در آتش سوخت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، قربان محمد کن سال در گفتگویی اظهار داشت: اتش سوزی روز گذشته در مزارع گندم درمنطقه (قلجان بق جه بالا)حوالی روستای سوجیق بادیانلی با بسیج مردم ،تراکتورداران شوراها ،دهیاران ،پیر وجوان روستاهای فوق و مستقر نمودن امکانات اطفاء حریق ونیروهای امدادی مهار شد.

وی افزود:در این حادثه متاسقانه حدود ۱۴ هکتار از مزارع گندم که متعلق به چند تن از کشاورزان منطقه بود؛در اتش سوخت.

بخشدار گلیداغ تاکید کرد: کمباین داران و فعالین در جمع آوری کاه نسبت به تجهیز نمودن وسایل نقلیه خود به تجهیزات اطفاء حریق(کپسول آتش نشانی) اقدام کنند.

کن سال گفت: در همان لحظه وقوع آتش سوزی نیروی انتظامی بخش به محل اعزام و نیز اظهار داشتند که بررسی اولیه نشان می دهد که نقص فنی دودستگاه کمباین درحال درو باعث آتش سوزی شده و بررسی نهایی بعد از تکمیل شدن به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: برخی با انتشار فیلم و تصاویر هدفمند در فضای مجازی در صدد بودند تا تلاش های مردم و مسئولین را نادیده گرفته و واقعیت را طوری دیگر جلوه دهند و جا دارد در اینجا از همه مردم، کشاورزان و تراکتورداران شوراهای اسلامی و دهیاران تابعه، آتش نشانی عرب قره حاجی، آتش نشانی شهرگلیداغ و آتش نشانی شهر فراغی که در مهار آتش سوزی زمینهای کشاورزی(قولجان بق قجه بالا) تلاش کردند تقدیر وتشکر کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.