1396-12-14 17:54
656
0
51215
پیام یک شهروند:

تمیز کردن محوطه مسکن مهر بعد از گذشت چند سال/ این اقدام شهرداری کلاله، تمسخر مردم نیست؟

بلافاصله روز بعد از تحویل برگه ها، شهرداری دست به کار شده و با آوردن چند کارگر اقدام به تمیز کردن محوطه مسکن مهر بعد از گذشت چند سال اقدام نمود، این واقعا تمسخر مردم نیست؟

کلاله خبر، یکی از اهالی مسکن مهر شهرستان کلاله با ارسال پیامی به این سایت نسبت به اقدامات اخیر شهرداری کلاله مبنی بر دریافت عوارض و اقدام به نظافت مسکن مهر پس از ارسال برگه عوارض گلایه و از مسئولین درخواست پاسخ کرد.

متن پیام ارسالی از سوی این شهروند به شرح ذیل است:

با عرض سلام

اینجانب ساکن مسکن مهر هستم , اخیرا برگه عوارض از طرف شهرداری به مبلغ 1909757 ریال برای تمامی ساکنین تحویل داده شده است , که بلافاصله روز بعد از تحویل برگه ها شهرداری دست به کار شده و با آوردن چند کارگر نسبت به تمیز کردن محوطه مسکن مهر بعد از گذشت چند سال اقدام نمود , این واقعا تمسخر مردم نیست؟ آیا هدف دولت از ساخت مسکن مهر خانه دار شدن عده ای اقشار کم درآمد جامعه نبود؟ آیا همین قشر کم درآمد که اکثرا ساکن مسکن مهر بوده باید با سایر افراد در نقاط دیگر شهر که خدمات شهری را به نحو مطلوبی دریافت میکنند برابر باشند ؟ خواهشمندم جواب این سوالات رو از مسوولین ذیربط دریافت و در اختیار ساکنین مسکن مهر از طریق شبکه های اجتماعی قرار دهید . با تشکر فراوان

کلاله خبر: همانطور که همه بخصوص مسئولین بهتر از همه می دانند، ساکنین مسکن مهر کلاله با هزاران امید و با هزینه کرد تنها اندوخته مالی خود دل به خانه هایی بستند که در بدو افتتاح با رانش زمین، بلوک های آن بروی هم تکیه کردند ولی با توجه به اینکه بیشتر ساکنین این منازل از نظر اقتصادی مردم متوسط به پایین هستند، به اجبار در منازلی سکونت می کنند که امکان ریزش آنها قطعی است.

حال با این تفاسیر و از دست رفتن آرزوهای این ساکنین و دست آها از همه جا کوتاه است، آیا امکان نداشت تا شهرداری کلاله از دریافت عوارض از این ساکنین صرف نظر می کرد؟

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 4

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 3

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.