1396-06-01 11:14
1095
0
43063
نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران:

اگر خون شهدایی مانند خوش محمدی ها نبود ایران باقی نمی ماند / آمریکا دشمن ماست و دست از دشمنی بر نمی دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدای مدافع حرم گفت: خون شهدایی مانند خوش محمدی ها اگر نبود ایران باقی نمی ماند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان ؛ حجة الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در مراسم هفتمین روز از شهادت شهید خوش محمدی اظهار کرد: شهدای ما در جنگ دفاع مقدس و در صحنه های ها مختلف همواره در میدان جنگ حق علیه باطل بوده و هستند، حتی شهدای مدافع حرم که جانشان را در طبق اخلاص قرار داده اند در نبرد حق علیه باطل جانشان را هدیه کرده اند.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلای مازندران افزود: طرف مقابل حق همواره غیر از خدا بوده اند و همیشه در حال از بین بردن نشانه های خدا بوده اند، این جبهه حق و باطل از زمان هابیل و قابیل بوده است.

غلامی با بیان اینکه ما فقط دو جبهه حق و باطل داریم خاطر نشان کرد: ما جبهه سومی نداریم برخی ها می خواهند جبهه سومی را به وجود بیاورند، می گویند ما بی تفاوت هستیم. همواره در تاریخ شاهد این بوده ایم که کسانی که بی طرف هستند سودش به نفع جبهه باطل بوده است. اصلاً بی طرف معنایی ندارد.

وی یادآور شد: در دوران امام حسین(ع) مگر مردم نمی دانستند که این امام از نوادگان پیامبر(ص) و فرزند امام علی(ع) است، پس چرا خودشان را بی تفاوت نشان داده اند، اگر همین افراد خود را بی تفاوت نشان نمی دادند کسی نمی توانست امام حسین(ع) را به شهادت برساند.

کشور ما در حال مقابله با حجمه های سنگین دشمن است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران متذکر شد: بسیاری از کشور ها همواره و همیشه در صدد این بوده اند که ایران را سرنگون کنند و یا به قول خودشان نفس ایران می خواستند بند بیاورند، امروزه نه تنها ایران سربلند است بلکه کشورهای اسلامی را هم در مقابل کفر حمایت کرده و خواهیم کرد.

حجة الاسلام غلامی با اشاره به اینکه حق هیچگاه از بین نمی رود تصریح کرد: همیشه دولت کفر می خواهد ایران اسلامی را خدشه ای با نقشه های مختلف وارد کند، کسی که طرفدار جبهه حق باشد هیچگاه کسی نمی تواند به آن ضربه بزند چون دست خدا با جبهه حق است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز در موقعیت حساسی قرار داریم ادامه داد: امروزه دولت کفر با تمام تجهیزاتش قد علم کرده است تا برای مقابله با حق صف گرایی کند، ما در صفوف حق فداکارانی داریم که سر از پا نمی شناسند تا از حق همیشه دفاع کنند، هیچ موقع تاریخ چنین چیزی را به خود ندیده است.

وی متذکر شد: جوانان ما گروه گروه برای ثبت نام در سوریه و در راه مبارزه با کفر نزد ما می آیند، ثبت نام کنند نه برای تفریح و خوش گذرانی بلکه در راه حفظ اسلام می خواهند سهیم باشند و جانشان را در این راه می خواهند هدیه کنند، این مایه افتخار است.

سرباز جبهه حق باید به وظایفش عمل کند

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران خاطر نشان کرد: ما سرباز جبهه حق هستیم، برای سربازی در جبهه حق وظایفی است و به آن وظایف باید عمل کنیم. اولین وظیفه شناخت دشمن است، یک سرباز زمانی سرباز خوبی است که دشمن را به خوبی بشناسد، دشمن دشمن است هیچ فرقی نکرده است، امریکا هم همیشه دشمن ما هستند و تفکراتشان هیچ فرقی نکرده است.

غلامی با بیان اهمیت شناخت دشمن تصریح کرد: دشمن را اگر به خوبی نشناسیم اشتباهاً به دوست می زنیم، دشمنان را جای دوستانمان قرار ندهیم. علت ضربه خوردن بعضی ها به خاطر همین است که ضربه های دشمن را نمی بینند.

این مقام مسئول دومین وظیفه سرباز جبهه حق را شناختن عملیات دشمن دانست و گفت: اگر محور عملیات را ندانیم کجاست گرفتار دشمن می شویم، اولین محور عملیاتی دشمن زدن اسلام ناب محمدی است، اسلام وهابی و اسلام تکفیری و سکولار همان محور عملیات دشمن است.

تعدد اسلام از محورهای عملیاتی دشمن است

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران اذعان داشت: دشمن ما همواره می خواهند اسلام های گوناگونی را به وجود بیاورد تا ما از اسلام ناب فاصله بگیریم.

غلامی شکاف میان مردم و رهبری را یکی دیگر از محور های عملیاتی دشمن دانست و خاطر نشان کرد: بر هم زدن ولایت پذیری ما برنامه بعدی دشمنان اسلام است، آنها به این نتیجه رسیده اند که خط فکری مردم کشور ما از ولایت و مقام معظم رهبری است در صدد شکاف بین رهبری و مردم هستند.

وی در پایان با بیان اینکه سرباز رهبر باید بداند هدف چیست و دنبال چه چیزی باید باشد تاکید کرد: اگر خون شهدایی مانند خوش محمدی و شهید حججی ها نبوده اند معلوم نبود الان کجای جهان بوده ایم، برخی ها به فکر این هستند که بدترین حجمه را به این شهداء وارد کنند ما نباید بگذاریم چنین شود. وارد کردن حجمه نقشه های دشمن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.