1396-05-24 12:02
797
0
42749
در این اداره کلاله ای چه می گذرد؟

مسئولیت در یک اداره مهم یا لیدر سفرهای خارجی؟/ از تور روسیه تا گرجستان + سند

وقتی یکی از حامیان نماینده شرق گلستان به عنوان معاون در این اداره باشد و رئیس این اداره نتواند به وی بگوید بالای چشم شما ابرو است، حاصل آن ورود 12 نفر از یک گروه انتخاباتی در بدنه این اداره می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، اداره این اداره به گونه ای به دست برخی از حامیان نماینده شرق گلستان افتاده است که رئیس این اداره توان گفتن بالای چشم شما ابرو است را ندارد.

برکنار کردن برخی از مهره های قدیمی این اداره و جایگزینی 12 مهره گروه انتخاباتی مجلس یکی از اقدامات قابل تامل است که در این اداره انجام گرفته است.

حاصل این تغییر و تحولات این است که فردی که به عنوان (ک-م ت- گ- آ) در این اداره مشغول به کار است، به جای حضور در اداره و برنامه ریزی برای سال آینده، در تورهای سفرهای خارجی به عنوان لیدر شرکت می کند.

gorjestan

جای این سوال است چنین فردی که بیشتر دغدغه تورهای سفر خارجی در روسیه و گرجستان را دارد و مسلما در ایام کاری نیز در حال برنامه ریزی تورهای تابستانه است، چرا به عنوان یک مسئول برنامه ریز روی کار می آید؟ آیا افرادی خبره تر و دارای دغدغه کاری در این اداره با وسعت نیروی انسانی بالا، وجود ندارد.

گفتنی است نام اداره و مسئول یاد شده نزد این سایت محفوظ است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.