1396-05-23 15:59
1571
1
42722
چرا گفتیم مردم انقلاب منتظر غراوی بودند؛

غراوی، اولین گام های خود را از مسجد جامع برداشت + سند

درست یک سال پیش کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای اعلام حضور در اجتماعات و مساجد حضور پیدا می کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، همانطور که در اخبار گذشته نیز اشاره کردیم، مسجد جامع شهرستان کلاله با توجه به اینکه در محل تجمیع سیلاب های خیابان انقلاب قرار دارد، همواره شاهد ورود حجم عظیمی از آب و گل و لای ها در این مسجد هستیم.

masjedjameh

خبری در سایت کلاله خبر با عنوان "آقای غراوی، مردم انقلاب هم منتظر شما بودند!عکس/ مسجد جامع را آب فرا گرفت" در سایت کلاله خبر منتشر شد که باعث کنجکاوی برخی از کاربران در خصوص چرایی این خبر شد.

بازدید و بررسی غراوی از مناطق مختلف شهرستان در سیل اخیر و همچنین بازدید وی از برخی از مکان های مذهبی و عبادی و نادیده گرفته شدن مسجد جامع برای برخی از مردم سنگین تمام شده بود.

چرا انتظارمی رفت که غراوی به این مسجد هم سربزند؟ چون این مکان اولین مکانی بود که در یک روز و در یک مراسم شاهد تقابل رویارویی دو کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرام غراوی و سید نجیب حسینی بود.

2kandid 1

2kandid 4

مکانی که همواره محلی برای برگزاری مراسمات مختلف و دیده شدن شخصیت ها بخصوص شخصیت های انتخاباتی است و بود، پس انتظار می رفت به بهانه خاطرات گذشته هم شده بود، غراوی برای بررسی مشکلات این مسجد(با توجه به اینکه وی مدرس و تحصیل کرده رشته عمران و عضو کمیسیون عمران) و ارائه طرح و پیشنهاد، باعث دلگرمی انقلابی ها می شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

منطقی باشیم

بگذارید کسانی مثل غراوی که دارند سعی میکنند کارشان را بکنندواقعا کدام آدم منطقی قبول میکند که آقای غراوی چون از یک مکان خاص که بعضی ها انتظار داشتند بازدید نکردند پس انتقاد کنیماز فردا ما هم بگیم چرا محلیه ما چرا نیامدآخه اینم شد انتقاد

0
0
پاسخ
1396-05-24 03:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.