1396-05-16 16:58
769
0
42454
آیا محقق می شود؛

دو روز تا وعده غراوی و فرود هواپیمای بروز جهانی در کلاله

تنها دو روز به وعده شهرام غراوی و مسئولین در خصوص از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله با هواپیمای به روز جهانی مانده است، اما تاکنون در خصوص از سرگیری این پروازها در شهر تبلیغات خاصی صورت نگرفته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، پروازهای فرودگاه کلاله طی چند سال گذشته چندین بار از سرگرفته و بنا به دلایلی متوقف شد.

قبل از پیگیری های شهرام غراوی به عنوان نماینده شرق گلستان در این خصوص، فرماندار کلاله پیگیر برقراری این پروازها از طریق شرکت نفت بود که با پیش دستی غراوی، بار دیگر پویا ایر پیش قدم شد و با کمک مسئولین، خیرین و مردم روند این پروازها به خوبی پیش می رفت که متاسفانه با اعلام محمدی مدیر عامل پویا ایر، این شرکت در آخرین پرواز رفت و برگشت خود به فرودگاه کلاله به علت نبود مسافر متحمل ضرر زیادی شد.

اتفاق یاد شده بنا به دلایل قابل تاملی رخ داد که از گفتن آنها صرف نظر می کنیم.

پس از گذشت چند ماه از توقف مجدد پروازهای فرودگاه کلاله، با پیگیریهای سایت های محلی شرق گلستان شهرام غراوی از برقراری پروازهای فرودگاه کلاله با هواپیمای بروزجهانی خبر داد.

درراستای برقراری دوباره پروازها شاهد حضور دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران و محمدی مدیرعامل پویا ایر به شهرستان کلاله بودیم که در این جلسه از ازسرگیری پروزاهای فرودگاه کلاله از 18 مرداد ماه خبر داده شد.

خبری که با انتشار تصاویری از شهرام غراوی، محمدی، و رضایی با هواپیمای جدید همراه بود و تصوری را در مخاطبان ایجاد کرد که ورود افراد یاد شده به فرودگاه کلاله با این هواپیما خواهد بود، ولی شاهد فرود آنتونوف بر روی باند فرودگاه بودیم.

مسلما چون نماینده شرق گلستان مدعی آوردن هواپیمای جدید به فرودگاه کلاله شده است، برای جلوگیری از هر نوع سو برداشت، تمام تلاش خود برای اثبات ادعا می کند و شاهد فرود هواپیمای جدید در این فرودگاه خواهیم بود.

علی رغم اینکه همه از این موضوع اطلاع دارند، هیچ یک از گروه ها اقدامات مثمری در این زمینه انجام نداده اند و تبلیغات خاصی برای جذب مسافر برای روز مقررانجام نگرفته است.

آنچه که در گفته های دکتر رضایی و دیگر مسئولین مبرهن بود، این بود که استمرار این پروازها منوط به استقبال مردم از پروازها است و این نیز لازمه آن تبلیغات مناسب و اعتماد سازی برای مسافران است؛ چرا که خیرین نیز تا مدت زمان معدودی می توانند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و همانطور که گفتیم، کلید اصلی در استمرار، "مسافر" است.

پس شهرام غراوی به عنوان تنها مدعی ازسرگیری پروازهای فرودگاه کلاله، برای جلوگیری از شکست مجدد در این پروژه باید از تمام ظرفیت ها استفاده کند و این نیز بدون کمک دیگر مسئولین امکان پذیر نخواهد بود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.