1396-04-01 11:58
1172
0
40595
فرمانده سپاه کلاله:

روز قدس بهترین فرصت برای بازنمایی وحدت امت اسلامی است

فرمانده سپاه کلاله روز قدس را بهترین فرصت برای بازنمایی وحدت امت اسلامی دانست و گفت که قطعا حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند ظرفیت‌های امت اسلامی را بیش از پیش به جهانیان نشان دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سرهنگ پاسدار یعقوب صطفی لو در گفتگویی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت:  امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، وحدت و انسجامی مثال زدنی را در بین همه آزادگان جهان به وجود آوردند و تمام تلاش ها و فعالیت های جبهه استکبار را برای فراموشی مسئله فلسطین عقیم ساختند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی با کیاست فوق العاده‌شان با نامگذاری روز قدس، زشت‌ ترین تراژدی ظلم و جنایت را در تاریخ بشریت، در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند تا دنیا با مرور چند و چندین باره این جنایت بداند که فلسطین فراموش شدنی نیست و تحولات اخیر منطقه و حرکات رژیم های جیره خوار، ضرورت حضور و انسجام و وحدت را در روز جهانی قدس برای نشان دادن ظرفیت‌ های امت‌اسلامی دو چندان می کند.

یعقوب مصطفی لو  روز قدس را بهترین فرصت برای بازنمایی وحدت امت اسلامی دانست و افزود: استکبار جهانی با حمایت های بی حد و حصر خود از تکفیری و داعشی در پی تکه تکه کردن آن با هدف فراموشی کامل فلسطین و بیت المقدس است.

سرهنگ مصطفی لو یادآور شد: در شرایط فعلی تکفیری ها و داعشی ها با حمایت و زور استکبار جهانی و همراهی و پشتیبانی رژیم سعودی در سوریه، لبنان و عراق به هر جنایتی متوسل شدند تا به باور خود بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند که قطعا این اتفاق نمی‌افتد.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله ادامه داد: در همین راستا تکفیری‌ها و داعشی‌ها بعد از ناکامی در سقوط دولت قانونی سوریه که در جبهه مقاومت قرار دارد و شکست های پی در پی از دولت مردمی عراق و نیروهای جان برکف حزب الله با کینه ای گره خورده، به خیال خود به فکر ضربه زدن به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی افتادند و در این راه به حربه ای قدیمی و از کارافتاده متوسل شدند تا قومیت ها را نسبت به یکدیگر بدبین کرده و آنچه را که می خواستند، برداشت کنند، اما ترقه بازی آنان با موشک باران مواضعشان روبرو شد و از وحدت ایرانیان سیلی بسیار محکمی خوردند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.