1396-03-22 12:57
1507
0
40166
نماینده شرق گلستان پیگیر جذب اعتبارات باشد:

رجبی پروژه آبرسانی زاو را پیگیری کرد/ فرماندار کلاله و اخوند ادینه تخصیصات را گرفتند + فیلم و مستندات

ادعا و جوسازی برخی از طرفدارن نماینده شرق گلستان برای نسبت دادن تلاش های دیگران به نماینده شرق گلستان، باعث واکنش هایی از سوی برخی از طرفدارن نماینده سابق شرق گلستان شد و این در حالی است که شهرام غراوی با پیگیری جذب کامل این اعتبارت می تواند نقش تکمیل کننده این پروسه را ایفا کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، طی روزهای گذشته خبری با مضمون ذیل در فضای مجازی استان گلستان منتشر شد:

امسال پنجاه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه آبرسانی روستایی زاو تخصیص می یابد

نصرت برزگر فرماندار کلاله که همراه با مهدی شکیبافر مدیر آب و فاضلاب روستایی استان و دو تن از معتمدین شهرستان - حاج محمدامین آخوند آدینه امام جمعه پیشکمر و حاج یحیی روحی- در جلسه مشترک کاری با حمیدرضا جانباز رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور حضور یافته بود؛ با اعلام این خبر گفت: چهل میلیارد تومان از این اعتبار برای تکمیل خطوط انتقال وشبکه توزیع آب به روستاهای کلاله و مراوه تپه و ده میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه مجتمع آبرسانی زاو طی مدت پانزده ماه هزینه می شود.

گفتنی است؛.تعداد روستاهایی که از آب این مجتمع برخوردار می شوند ؛ ۷۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۵۳ هزارنفر است. هم اکنون طی ۱۶ سال کار و تلاش انجام شده، ۴۸روستای دو شهرستان کلاله و مراوه تپه با جمعیت بالغ بر ۳۵ هزار نفر از آب شرب سالم و بهداشتی مجتمع زاو بهرمند شده اند.

انتشار این خبر در فضای مجازی باعث واکنش برخی از طرفدارن و کانال های طرفدار شهرام غراوی نماینده شرق گلستان شد که با طرح برخی سوال ها و انتشار تصاویری از دیدار نمانیده شرق گلستان در 3 آبان ماه 95 با حمیدرضا جانباز رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به اذعان کانال اطلاع رسانی نماینده شرق گلستان این دیدار در راستای مطرح کردن مشکلات موجود بود، سعی کردند اقدامات انجام شده از سوی دیگران را نادیده گرفته و تخصیص اعتبارات را حاصل پیگیری های غراوی القا کنند.

این جو سازی در حالی انجام گرفت که استارت پیگیری های این پروژه از سال 92 توسط عبدالکریم رجبی نماینده وقت شرق گلستان با ارسال نامه ای به رئیس جمهور، خورده بود و این نماینده برای استارت این پروژه مکاتبات گوناگونی با مسئولین داشته که برای اثبات این ادعا مستنداتی نیز وجود دارد.

rajabizav 1

rajabizav 2

rajabizav 3

rajabizav 4

rajabizav 5

rajabizav 6

فوت کوزه گری نزد فرماندار کلاله بود

اما با پیگیری های عبدالکریم رجبی در زمان مسئولیت، فوت کوزه گری نزد فرماندار کلاله بود که با همراه کردن دو نفر از معتمدین شهرستان کلاله با خود، به رایزنی با حمید رضا جانباز با همراهی حاج یحیی روحی(خیر شهرستان کلاله) و آخوند آدینه امام جمعه بخش پیشکمر، پرداخت.

نقش آخوند ادینه در این جلسه، نقشی کلیدی داشت که با زیرکی نصرت برزگر منجر به گشایش شد.

f

چرا از فرماندار کلاله به عنوان یک فرد زیرک یاد کردیم؟؛ چون وی کسانی را در این جلسه همراه خود کرد که در گذشته نیز در مقابل مسئولین کشوری(جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و حمید رضا جانباز) از مشکلات آبی شرق گلستان گفته اند و به تبع آن حضور آخوند ادینه که این مشکلات را در تریبون کشوری مطرح کرده بود، نقش کلیدی در این جلسه داشت که منتج به تخصیص اعتبارات کلان برای مرتفع کردن مشکلات آبی شرق گلستان شد.

به هر حال با این تفاسیر و مستندات موجود، تخصیص این اعتبارات برای شهرستان کلاله و بخشی از مراوه تپه، حاصل تلاش ها و پیگیری های عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان، نقش کلیدی آخوند آدینه امام جمعه بخش پیشکمر و قدرت رایزنی و زیرکی نصرت برزگر فرماندار کلاله است و این پروسه زمانی تکمیل خواهد شد که شهرام غراوی با هوشیاری و قدرت رایزنی خود، در جذب کامل این اعتبارات پیگیری را در دستور کار خود قرار دهد؛ در غیر اینصورت عملکرد وی در این دوره زیر سوال خواهد رفت.

گفتنی است این سایت در صورت وجود مستندات در خصوص پیگیری های غراوی در این خصوص، جهت انتشار این مستندات امادگی خود را اعلام می کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.