1396-03-14 15:58
941
0
39855
امام جمعه کلاله:

دشمن‌شناسی امام خمینی(ره) یک شاخصه انقلابی بود

امام جمعه کلاله با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با پشتوانه ملت و رهبری امام راحل به پیروزی دست یافت، گفت: دشمن‌شناسی و جریان شناسی دو ویژگی بارز امام راحل بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کشیری در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عاشق ملت بود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به مردم باور داشت و با پشتوانه ملت انقلاب اسلامی را رهبری کرد.

وی افزود: این انقلاب با اهدای خون جوانان این مردم که انقلابی ماندند، به ثمر نشسته و پایدار مانده است.

امام جمعه کلاله در این مراسم که جمع کثیری از مردم شهرستان و مسولان حضور داشتند، گفت: انقلاب امروز تحت رهبری ولی امر مسلمین بابصیرت، آگاهی و تقوای الهی، پایبند به تفکر امام خمینی (ره) دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز در مقابل امریکا می‌ایستد.

کشیری گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای از بمب اتم برای دشمنان و امریکا خطرناکتر بود و مردم ما دوست‌دار امام خمینی (ره) و پیروان ولایت هستند و ادامه دهنده راه امام، انقلابی می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به سبب افکار و عقاید والایش عاشقان و شیفتگان زیادی در جهان اسلام دارند، گفت: دشمنان به دنبال حذف تفکر و آرمان امام خمینی (ره) هستند.

امام جمعه کلاله با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروزه امام شناسی و دشمن شناسی یک اصل است و همانا امام معجزه قرن بود و همه دنیا را حرکت داد.

کشیری با بیان اینکه خط امام خمینی(ره)،دشمن شناسی، دشمن‌ستیزی، مقاومت و ایستادگی در راه حق و حرکت در مسیر ولایت فقیه است، گفت:پیروی از ولایت فقیه مهمترین شاخصه حرکت در خط امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.