1396-02-26 16:57
1180
1
39063
توسط خود کاندیداهای شهر کلاله اعلام شد:

افشای پشت پرده پافشاری بر ماندن برخی کاندیداها

تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کلاله به اینکه چرا بر حضور و پافشاری بر ماندن در عرصه انتخابات تاکید دارند، اقرار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، چرایی پافشاری کاندیداهای فارس و سیستانی بر ماندن در عرصه رقابت های انتخاباتی، یکی از ابهامات موجود بود و این در حالی بود که در یک قومیت به راحتی و در مدت اندک توانستند از بیش از 30 نفر به 5 نفر برسند.

پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و با برخی از کاندیداها بدون پرده به گفتگو نشستیم و کاندیداها از چرایی پافشاری خود پرده برداشتند.

اکثر به اتفاق کاندیداهای موجود و انصرافی به اینکه از سوی افرادی (بیش از 10 نفر)با آنها تماس گرفته شده و به آنها انگیزه حضور و پافشاری بر ماندن، داده شده است، اذعان کردند.

این ترفند در حالی انجام شده است که حتی در کانال ها و گروه های تلگرامی این کاندیداها، نیز با روش های مختلف این انگیزه به کاندیداها( یکی با افزایش ممبر کانال ها از سوی قومیت های دیگر(که این ممبرها طرفدار کاندیدا هستند) و دیگری با اظهارنظرهای خوشبینانه) داده می شود و تا حدود زیادی این ترفند سیاسی جواب هم داده است.

در حالی که در یک طرف، جنگ زرگری وجود دارد، مدیر یک گروه تلگرامی نیز با برقراری تماس و بدون دریافت حق الزحمه به کاندیداهای فارس و سیستانی پیشنهاد انتشار رزومه در گروه نزدیک به 1000 نفری خود داده و می دهد که در جهت ایجاد انگیزه کاذب در کاندیداها می باشد.

همچنین یادآور می شویم همانطور که در گذشته نیز متذکر شدیم، در کنار برخی کاندیداها با رای بالا، افرادی نفوذ کرده و آنها را به ماندن در عرصه انتخاباتی و در اصل رای شکنی تشویق می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.