1395-12-04 14:04
2083
0
35611
اقدام تامل برانگیز نماینده شرق گلستان؛

پرده‎برداری از سیاست‎های پشت پرده انتخابات شورای شهر کلاله

این چیدمان انتخاباتی خود واقعی نماینده شرق گلستان را که دم از وحدت و فراقومتی می زد را نشان داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، کانال کلاله کاندیدا با استفاده از خبری که در این سایت منتشر شده بود، به تحلیل پشت پرده های موجود در این خبر پرداخت و به نوعی عملکرد نماینده شرق گلستان را با توجه به اینکه وی شعارهای انتخاباتی گوناگون داشت، زیر سوال برد.

در تحلیل این کانال آمده است:

همانطور که می دانید اعضای هیات نظارت بر شوراهای اسلامی شهرستان ها توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی می شوند و در این راستا روز گذشته سایت و کانال کلاله خبر لیستی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان کلاله را منتشر کرد که مغایر با شعارهای فراقومیتی نماینده شرق گلستان است.

اگر نگاهی به گذشته و چند ماه قبل داشته باشیم، در یک مراسم به اصطلاح ورزشی که بیشتر شبیه "شوی تبلیغاتی برای نمایندگان بود" زمانی که سن ایجاد شده (با داربست)با ورود عده ای بر روی سن، کج
می شود و یکی از مسئولین به شوخی بیان می کند که ورود... باعث برهم خوردن توازن شد و مخاطب این مسئول صراحتا اعلام می کند که ما توازن در شورای شهر و شهرداری را هم برهم خواهیم زد، حکایت از یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای انتخابات شورای شهر دارد.

گذشته از موضوع یاد شده، نماینده شرق گلستان در چیدمان هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کلاله نیز طوری عمل کرد که می توان به یک برنامه ریزی نهفته در آن پی برد(پی بردن به پشت پرده آن توسط یک غیر سیاسی هم قابل درک است) و انهم این است که این نماینده برخلاف آنچه شعارهایی که می داد، در پشت پرده به دنبال چیزی دیگر است تا جایی که بصورت غیر حرفه ای از 11 عضو یاد شده تنها 4 نفر خارج از چارچوب مدنظر وی می باشند.

این چیدمان صورت گرفته است که رئیس هیات یکی از حامیان غراوی در گروه تلگرامی باران است و تصمیم گیرنده اصلی، 3 نفر اول هیات نظارت بر انتخابات شورای ها هستند و تصمیم دیگر اعضا در این هیات سرنوشت ساز نخواهد بود و این هیات ها می توانند افرادی را که هیات اجرایی رد صلاحیت می کند، صلاحیت آنها را تایید کنند و برعکس آن نیز ممکن است.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد(آشکارا) که افراد و مردم خارج از چارچوب یاد شده، در خواب خرگوشی به سر می برند و در صورت محقق شدن دیدگاه های مدنظر، گرداننده این تشکیلات به قدرت بلامنازع تبدیل می شود که کنترل رفتارها و اقدامات وی سخت و غیر ممکن خواهد شد(چون دستورات وی بدون هیچ مخالفتی اجرا می شود).

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.