1395-11-29 13:59
1514
0
35392
واکنش کاندیدای احتمالی نسبت به یک خبر:

از رجبی و غراوی دلخوری ندارم/ آماده‎ام، اما بدون اجازه بزرگان کاندیدا نمی‎شوم

یکی از کاندیداهای احتمالی شورای شهر کلاله در واکنش به انتشار یک مطلب گفت: من از رجبی ناملایمتی ندیدم و غراوی مدیریت زمانی خوبی دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، ستار ثابت سید در واکنش به انتشار مطلبی در کانال کلاله کاندیدا به این سایت جوابیه ای ارسال کرد.

متن مطلب منتشر شده در کانال "کلاله کاندیدا"

چه کسی کاندیدای شورای شهر کلاله می شود؟

ستار ثابت سید

ستار ثابت سید از جمله فرهنگیانان شهرستان کلاله است که در فعالیت های انتخاباتی و سیاسی فعالیت های مختلفی داشته و دارد که تاکنون هم چیزی از این فعالیت ها عاید وی نشد.

وی از جمله افرادی است که در ستاد عبدالکریم رجبی فعالیت محسوسی داشت ولی همانطور که گفتیم، پس از انتخابات مورد بی مهری قرار گرفت.

گفته می شود که یکی از عوامل محرک شهرام غراوی در جهت پیگیری های انتخاباتی، وی بوده و همچنین از جمله افرادی بود که در روز بازگشایی ستاد غراوی در جمع طرفداران حضور داشت.

ثابت سید پس از نماینده شدن غراوی تلاش های زیادی کرد تا کرسی بخشداری بخش پیشکمر را تصاحب کند ولی با توجه به اینکه برای این سمت تک گزینه معرفی شده بود، تلاش های این فرد بی نتیجه ماند.

پس از این نیز وی عزم خود را جزم کرد تا یکی از گزینه های مطرح فرمانداری مراوه تپه باشد ولی برای این سمت نیز برنامه های دیگری درنظر گرفته شده بود که با انتشار پشت پرده ها توسط سایت "کلاله خبر" مبنی بر وجود ایده های مختلف برای این سمت، ایده های مطرح را انتقال حمیدزاده از بخشداری بخش پیشکمر به فرمانداری مراوه تپه و یا فرمانداری رئیس ستاد موسوی دانست که اگر ایده حمید زاده محقق می شد، امید ثابت سید برای بخشدار پیشکمر شدن جان تازه می گرفت. اما گویا این نظریه نیز با مطرح شدن شخص دیگری برای فرمانداری ، به باد رفت.

قابل ذکر است که با توجه به اینکه سایت یاد شده در پایان مطلب خود هشداری قاطع و صریحی به غراوی داده است، هنوز هم برای ثابت سید روزنه هایی وجود دارد(اگر بتواند بتواند تاییدیه منابع را بگیرد).

گفته می شود ثابت سید کم وبیش تمایل به ورود به شورای شهر هم دارد ولی با توجه به اینکه فرزند وی در گنبد در حال تحصیل است، احتمال کوچ وی نیز وجود دارد و این موضوعات ورود وی را به این عرصه ضعیف می کند و از سویی شاید با توجه به فعالیت های انتخاباتی وی، تایید و عدم تایید خود را در هاله ای از ابهام می بیند و جرات محک زدن خود را نداشته باشد.

به هر حال اگر وی وارد این عرصه شود، با توجه به زیرکی و باهوشی ای که از وی شناخت داریم، رقیبی خوب و جدی برای دیگر کاندیداها خواهد بود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.