1397-10-16 13:02
1202
0
60139
رئیس اداره آبفار کردکوی:

خبرهای خوشی برای اهالی بالاجاده در راه است/ رفع مشکل آب شرب بالاجاده در آینده ای نزدیک

رئیس اداره آبفار کردکوی گفت: با بیان اینکه برای رفع مشکل آب شرب روستای بالاجاده برنامه ریزی شده و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد، افزود: باتوجه به پیگیری هایی که صورت گرفت در آینده ای نزدیک خبرهای خوشی از باب خدمت در فصل آب شرب روستای بالاجاده در راه می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ در پاسخ به گزارش منتشر شده در این پایگاه خبری؛ از گل آلود بودن آب شرب روستای بالاجاده در زمان بارندگی، ردیس اداره آبفار شهرستان کردکوی جوابیه ای ارسال نمودند.

ابوذر پاسندی با بیان اینکه برای رفع مشکل آب شرب روستای بالاجاده برنامه ریزی شده و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد، افزود: باتوجه به پیگیری هایی که صورت گرفت در آینده ای نزدیک خبرهای خوشی از باب خدمت در فصل آب شرب روستای بالاجاده در راه می باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات آب شرب روستای بالاجاده از گذشته در برنامه های اصلی اداره آبفار شهرستان کردکوی قرار دارد، گفت: از زوایای تأمین اعتبار برای بهسازی چشمه ها، تقویت و بازسازی خطوط شبکه انتقال آب شرب روستا و… در شرف پیگیری و رایزنی های اداری است که در آینده ای نزدیک با تأمین منابع مالی و انتخاب پیمانکار برای بهسازی چشمه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره آبفار شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های عمرانی در این خصوص مستلزم تأمین منابع بالایی می باشد که در این خصوص مدیران این اداره در سطح شهرستان و استان با مساعدت فرماندار درصدد تامین آن می باشند.

پاسندی تصریح کرد: بخشی از هزینه اجرای این پروژه در نشست استانی استاندار در شهرستان تأمین و مابقی آن در شرف پیگیری می باشد که ان شاءالله با تأمین آن مشکل آب شرب روستا مرتفع خواهد شد.

گفتنی است؛ ابوذر پاسندی رئیس اداره آبفار و کارکنان این اداره اقدامات، پیگیری ها و رایزنی های خوبی را در تقابل با این مشکل روستای بالاجاده معمول داشته اند که شایسته است از تلاش و اهتمام مدیران این اداره تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.