1397-08-09 20:46
1784
0
58343
فرماندار کردکوی:

ملت ایران با وحدت و همدلی توطئه استکبار جهانی را خنثی می کند/ مراسم ۱۳ آبان امسال باشکوه برگزار شود

فرماندار کردکوی گفت: مردم سربلند و همیشه هوشیار ایران در چند روز آینده نشان خواهند داد که این تحریمها هیچ تاثیری در میزان ایمان مردم و وفاداری آنان به نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ ابراهیم قدمنان در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به شرایط سیاسی ایران منطقه و جهان و شروع تحریم های ظالمانه اقتصادی استکبار جهانی به رهبری آمریکا، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی علیرغم تفاوت رویکردهای موجود در چگونگی مدیریت منابع و اداره کشور، مانند یک خانواده بزرگ همچون ۴۰ سال گذشته با وحدت و همدلی توطئه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب را خنثی خواهد کرد.

فرماندار کردکوی با اشاره به سیاستهای پرسر و صدای رئیس جمهور آمریکا در وضع تحریم های جدید علیه ملت ایران، گفت: مردم سربلند و همیشه هوشیار ایران در چند روز آینده نشان خواهند داد که این تحریمها هیچ تاثیری در میزان ایمان مردم و وفاداری آنان به نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه عقد قرار داد برجام ماهیت مستکبرانه آمریکا را بیش از هر زمان دیگری آشکار کرد، اظهار امیدواری کرد؛ اعضای برگزار کننده حاضر در جلسه با هماهنگی و همکاری سایر دوایر دولتی مراسم امسال ۱۳ آبان را با حضور هرچه باشکوه تر مردم شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.