1397-07-19 09:13
1373
0
57723

پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی از وجود زباله پاکسازی شد + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت روز “کردکوی” و در راستای فراهم سازی بسترهای لازم جهت ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی در سازمان میراث فرهنگی یونسکو ( سازمان ملل )، مسئولان و جمعی از فعالان زیست محیطی زباله های سطح پارک جنگلی کردکوی را جمع آوری و پاکسازی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ به مناسبت گرامیداشت روز “کردکوی” و در راستای فراهم سازی بسترهای لازم جهت ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی در سازمان میراث فرهنگی یونسکو ( سازمان ملل ) ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی بهمراه جمعی دانشجویان، دانش آموزان و مدیران ادارات شهرستان و نیز فعالان سازمانهای مردم نهاد که در زمینه حفاظت از محیط زیست فعال هستند، زباله های سطح پارک جنگلی کردکوی را جمع آوری و پاکسازی کردند.

پیش از آغاز برنامه مهدی بیدلی ضمن تقدیر از حضور پررنگ شرکت کنندگان در همایش گفت: طبیعت موهبتی خدادای است که انسان ها از آن به نفع خود استفاده می کنند و در قبال آن، وظیفه حفاظت و پاکسازی آن را بر عهده دارند ولی به واسطه منفعت طلبی به آن صدمه می زنند.

وی افزود: آلودگی زیست محیطی مختص یک منطقه نیست و اگر در قسمتی از خاک یک کشور یا قاره آلودگی ایجاد شود به واسطه باران های اسیدی، این آلودگی به کشورها و قاره های دیگر نیز منتقل می گردد به همین دلیل همه مردم باید در قبال حفاظت از محیط زیست خود احساس مسئولیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی فرماندار اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی به ویژه زمانی که با حضور دانش آموزان و کودکان همراه باشد موجب فرهنگ سازی می شود.

بیدلی ضمن گرامیداشت ۱۷ مهر که به نام روز کردکوی نامگذاری شده بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان تأکید نمود.

تصاویری از برنامه:

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.