1397-06-12 11:44
1524
0
56643
فرمانده سپاه کردکوی خبر داد؛

رزمایش محمد رسول الله با هدف دمیدن روح ملی از فردا برگزار می شود

فرمانده سپاه کردکوی گفت: رزمایش محمد رسول الله(ص) با هدف ،نمایش اقتدار و انسجام ،تقویت نیروی های عمل کننده و ایجاد دمیدن روح ملی در بین گروه ها،جناحها،اقوام مختلف از فردا در کردکوی برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ علی اکبر عرفانی گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ از تاریخ ۹ شهریور ماه تا ۲۹ شهریور ماه به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار می شودکه این رزمایش به صورت متمرکز در سراسر شهرستان های استان از روز سه شنبه 13شهریور برگزار می شود.

فرمانده سپاه کردکوی افزود: در شهرستان کردکوی هم به تبعیت از این رزمایش ان شاالله حضور گردان های بیت المقدس را در سطح شهرستان در صبح سه شنبه خواهیم داشت.

وی بیان کرد: یک‌ وجه دیگر از این رزمایش ،با حضور گروه های جهادی انجام خواهد شد که در این راستا ۲۵ گروه جهادی در حاشیه شهر به انجام خدمات اجتماعی به مردم می پردازند.

فرمانده سپاه کردکوی ادامه داد: در نهایت در هفته دفاع مقدس وجه سوم رزمایش که تجمعی است در مرکز استان برگزار خواهد شد و ما سعی می کنیم از تمامی ظرفیت های بسیجی مان برای حضور استفاده کنیم.

وی گفت: رزمایش با شعار وحدت و پیشرفت کار خود را آغاز خواهد کرد و هدف اصلی آن هم ،نمایش اقتدار و انسجام گردان های بیت المقدس،تقویت نیروی های عمل کننده و ایجاد دمیدن روح ملی در بین گروه ها،جناحها،اقوام مختلف و در نهایت مأیوس و نا امید کردن دشمنان مان، افکندن بیم و ترس و ارعاب در دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.