1397-03-23 08:59
2449
0
54308
رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد؛

قتل پیرزن ۷۱ ساله در روستای مفیدآباد کردکوی

رئیس پلیس آگاهی گلستان از قتل پیرزن ۷۱ ساله در روستای مفیدآباد شهرستان کردکوی خبرداد.

به گزارش گلستان ما، مجتبی مروتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید خبر وقوع قتل زن ۷۱ ساله در شهرستان کردکوی گفت: این فرد یک خانم مغازه‌دار در شهرستان کردکوی بوده که بامداد روز ۲۰ خردادماه جاری به قتل رسید.

وی ادامه داد: فرزندان این پیرزن شب قبل از وقوع حادثه وی را زنده مشاهده کردند اما زمانی که صبح روز بعد به منزل مادرشان مراجعه می‌کنند با جسد مادرشان در حیاط منزل مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: این پیرزن با ضربات چاقو به قتل رسید و در بازرسی و تحقیقات انجام شده مشخص شد که مقداری از اموال منزلش هم به سرقت رفته است.

مروتی گفت: سرنخ‌های مختلفی از این پرونده توسط کارآگاهان بدست آمده اما با وجود سرقت اموال از منزل اما به نظر می‌رسد انگیزه‌های دیگری در وقوع این جنایت وجود داشته است.

وی متذکر شد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان وقوع این جنایت ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان همچنین از دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل روزهای گذشته در کلاله خبر داد و بیان جزئیات این پرونده را به زمان دیگری موکول کرد.

گفتنی است، همسایه‌های این پیرزن که گفته می‌شود در روستای مفیدآباد کردکوی محل زندگی وی بوده اعلام کردند وی تنها زندگی می‌کرده و عامل یا عاملان جنایت دوربین مداربسته محل زندگی پیرزن را نیز به سرقت برده‌اند که این امر باعث پیچیده شدن پرونده شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.